اعلانیه
اعلانیه

پیتزای ثابت دومینو برای از بین بردن شکست #تحویل

dominos_steady_pizza

بسیاری از آژانس ها در حال ورود به کل توسعه محصول هستند. فرزند پوستر این، البته، گروه سوخت نایک است. اما در جایی که نایک به افراد کمک می کند تناسب اندام داشته باشند، پیتزای دومینو تضمین می کند که مردم از پیتزای نه چندان کم کالری سیر شوند. اما در برزیل، این برند یک قدم فراتر می رود و اطمینان حاصل می کند که پیتزای تحویلی همانطور که باید می رسد… و از الهام بخشیدن به پست های بی پایان #deliveryfail در رسانه های اجتماعی اجتناب می کند.

با همکاری با Artplan، این برند با پیتزای ثابت دومینو عرضه شد، مکانیزم تثبیت کننده ای که پیتزاها را در حین تحویل در تعادل نگه می دارد. زیرا هیچ چیز بدتر از باز کردن یک جعبه پیتزا و پیدا کردن همه مواد در یک طرف نیست. و مردم در رسانه های اجتماعی از شکایت در مورد آن در هنگام بروز این مشکل یا مشکل دیگر خجالتی نیستند.

Delivery-Fail-Instagram

پست های اینستاگرام با برچسب #deliveryfail

اکنون دومینو نشان می‌دهد که به این شکایات گوش می‌دهد. این سیستم از دو نیمکره تشکیل شده است. یکی روی محور X و یکی روی محور Y ثابت است. آونگ های سرب حرکات را جبران می کند و ظرف پیتزا را همیشه در یک سطح نگه می دارد. در حال حاضر، برای تحویل دوچرخه طراحی شده است، اما دلیلی وجود ندارد که این امکان برای خودروها نیز وجود نداشته باشد.

این سیستم در ابتدای سال در برزیل راه‌اندازی شد و برای تولید صنعتی در حال سازگاری است. در مجموع بیش از 10000 فروشگاه در سراسر جهان از آن بهره مند خواهند شد. این اختراع این هفته در رالی جهانی دومینو 2014 ارائه خواهد شد.

]http://youtu.be/SQPn924SibM[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *