اعلانیه
اعلانیه

وبلاگ زنده: رویداد راه اندازی ویندوز فون 8

به صورت زنده از سانفرانسیسکو، رویداد راه اندازی Windows Phone 8 مایکروسافت است. وبلاگ نویسی زنده ما از ساعت 10 صبح شروع می شود، پس با ما همراه باشید. با شروع همه چیز به‌روزرسانی می‌کنیم!

و ما راه افتادیم. جو بلفیور، معاون شرکت به استقبال ما می آید و از ویندوز فون ها می خواهد که متوقف شوند.

با توجه به اینکه در طول زمان برای بهبود تلفن‌ها کار می‌کردیم، با کوالکام برای بهبود پردازنده کار می‌کردیم، فروشگاه برنامه اکنون دارای 120000 برنامه است. در پاییز، 191 کشور به فروشگاه دسترسی خواهند داشت.

وضعیت هنر تلفن‌های هوشمند پس از «استانداردسازی» توسط آیفون و «کپی‌برداری» توسط اندروید، در پنج سال گذشته تغییر چندانی نکرده است. با افزودن ردیف پنجم آیکون‌ها نسبت به بهبود اپل انتقاد می‌کند و ویندوز از آن «استعاره قدیمی خسته» استفاده نمی‌کند.

او می گوید مردم مرکز همه چیز با ویندوز فون هستند. او می‌گوید: «برای اختراع مجدد تلفن‌های هوشمند در اطراف خود»، با شعار «هوش‌مند در اطراف شما دوباره اختراع شد». اکنون یک ویدیو.

Windows Phone “شخصی‌ترین” سیستم‌عامل تلفن است که می‌توانید آن را همراهی کامل برای رایانه‌های شخصی Windows و Xbox داشته باشید.

کاشی‌های زنده، برنامه‌هایی را می‌خواستند که گوشی را روشن کنند، «برنامه‌های زنده». اما در Windows Phone 8، برنامه های زنده می توانند در کیف پول و هاب های دیگر ادغام شوند.

برنامه‌های زنده در صفحه قفل ادغام می‌شوند. او واقعاً این کار را به مراتب بزرگ‌تر از آنچه واقعاً احساس می‌کند انجام می‌دهد.

یک مثال این است که می‌توانید صفحه قفل همه تصاویر حساب فیسبوک شما را نشان دهد. Woot.

نسخه جدید توییتر در راه است، یک برنامه زنده خواهد بود، دارای اعلان است. برنامه جدید اسکایپ نیز در راه است، بنابراین می تواند در تلفن ادغام شود (به نظر می رسد شبیه به Google Voice است).

Says به زودی 46 تا 50 برنامه خواهد داشت. Temple Run در راه است. Urban Spoon هم همینطور.

Pandora بعد از سال نو با یک سال موسیقی بدون آگهی خواهد آمد.

Data Sense به کنترل هزینه های داده کمک می کند. صفحات وب را فشرده می کند، به دنبال نقاط وای فای محلی می گردد و با رسیدن به محدودیت ماهانه، می تواند تلفن را طوری تنظیم کند که شما را بیش از حد مجاز نگه دارد. تخمین می‌زند که می‌توانید 45 درصد بیشتر از یک برنامه داده، مرور وب داشته باشید. در سال 2013 با Verizon و سپس سایرین عرضه خواهد شد.

اکنون بخش «بابا می‌توانم با تلفن شما بازی کنم». ویندوز فون در ویژگی جدیدی به نام «گوشه بچه» ساخته خواهد شد. مکانی که بچه‌ها می‌توانند برنامه‌هایی را که برایشان انتخاب کرده‌اند اجرا کنند، اما به گونه‌ای که از چیزهای شما محافظت می‌کند. «تلفن درون تلفنی که برای بچه‌های شما وجود دارد.»

سه بچه الان بیرون. “سه بچه، دو گوشی، کسی مشکلی حس می کند؟” نسخه نمایشی زنده، او نشان می‌دهد که چگونه برنامه‌هایی را که می‌توانند استفاده کنند علامت می‌زنید، سپس آنها می‌توانند بعد از باز کردن قفل تلفن به منطقه خودشان بروند. بچه دمو کوچک ما مشکلاتی دارد. “به یاد می آورید چگونه آن را انجام دهید؟”

کودکان می توانند رنگ ها و نام های سفارشی برای منطقه خود داشته باشند. اگر همه چیز کار کند، به نظر یک ویژگی خوب است.

فیلم کوتاه، و حالا جسیکا آلبا بیرون آمده است و می‌گوید چقدر عالی است، دختر چهار ساله‌اش را دوباره از طرف او توییت می‌کند. مانند این (به توییت بالای سر او نگاه کنید):

او همچنین در مورد استفاده از Windows Phone صحبت می کند. او از آیفون نقل مکان کرد. او می‌گوید: «من کمی نگران موسیقی‌ام بودم.» اما بعد از آن که چگونه مایکروسافت کانکتور مک را برای Windows Phone روی مک خود نصب کرد و آیتونز را خیلی سریع به آن منتقل کرد. می‌گوید آن را به دیگران نشان می‌دهد، مانند مادرانی که می‌شناسد، کسانی که صفحه نمایش بزرگ را برای دیدن عکس‌های بچه‌ها دوست دارند.

روی ویژگی جدید اتاق‌ها، جایی که می‌توانید تقویم، یادداشت‌ها، فهرست‌های انجام کار را به اشتراک بگذارید. اتاق‌ها همچنین با Windows Phone نیز کار می‌کنند، بنابراین افرادی که آن‌ها را ندارند می‌توانند همچنان بخشی از تجربه را داشته باشند.

در حال اتمام، صحبت در مورد Windows Phone 8 به عنوان “همراه عالی” برای رایانه های شخصی Windows و Xbox است. SkyDrive این را متحد می کند. «برخلاف سایر سرویس‌های مشابه،» SkyDrive فقط برای عکس‌ها و ویدیوها نیست. می‌تواند بدون در نظر گرفتن دستگاه، از جایی که کار را متوقف کرده‌اید، به اسناد دسترسی داشته باشد و آن‌ها را ویرایش کند.

یادداشت‌های صوتی رونویسی می‌شوند و به‌عنوان متن در SkyDrive ذخیره می‌شوند. خوبه. SkyDrive با 7 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌شود و برخلاف iCloud، می‌تواند بیش از 1000 عکس در 30 روز گذشته داشته باشد، می‌تواند «تا زمانی که دوست دارید» ذخیره کند. حدس می‌زنم نحوه عملکرد ذخیره‌سازی عکس Google+‎ بدون محدودیت را دوست داشته باشد.

Xbox Music، همگام سازی ابری موسیقی و لیست های پخش.

استیو بالمر در حال حاضر، در مورد خطوط سرفیس صحبت می کند، به طور کلی هیجان بر روی ویندوز. امروز، ما گوشی‌ها را با ویندوزفون ۸ وارد خانواده ویندوزفون می‌کنیم.» می‌گوید چهار سال پیش با یک ایده متفاوت از گوشی‌های هوشمند شروع به کار کرد (ظاهراً آنچه قبل از آن چهار سال از مایکروسافت بود نبود).

اگر شما یکی از 100 میلیون کاربر ویندوز هستید، می‌گوید: «هیچ تلفن بهتری برای شما وجود ندارد.

اکنون او در حال بررسی سخت افزار است و با گوشی جدید نوکیا هوشمند می شود. او از نوکیا به خاطر تمرکز انحصاری روی ویندوز فون تمجیدهای زیادی می کند.

حرکت به صفحه نمایش 4.8 اینچی Samsung Ativ S. حالا به یک HTC، ویندوز فون 8X. او می‌گوید طراحان برای ساختن یک تلفن از پایه الهام گرفته‌اند تا کاشی‌های زنده را آینه کنند.

تلفن‌هایی که به Verizon، T-Mobile و AT&T می‌آیند، همانطور که در زیر نشان داده شده است، برخی منحصر به فرد برای هر ارائه‌دهنده:

فروشگاه‌های مایکروسافت همه گزینه‌های تلفن و رنگ را در اختیار خواهند داشت. و برای اولین بار، می توانید تلفن، تبلت یا رایانه شخصی را با همان حس نمادین بخرید.

او می‌گوید: «مردم در سرتاسر جهان در شرف عاشق شدن با ویندوزفون هستند، و این بهترین تلفن برای ویندوز است. جسیکا برگشته، همه دارند تلفن‌هایشان را نشان می‌دهند:

و بس، تلفن‌های رایگان برای همه در حال حاضر روی صحنه توزیع می‌شود (البته، من یکی از اینها را می‌گیرم اما همچنان یکی را می‌خرم، با رعایت خط‌مشی خریدم از آنچه استفاده می‌کنم. فکر می‌کنم این دو مدل به من می‌دهد. برای آزمایش تلاش کنید).

مقالات مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *