اعلانیه
اعلانیه

هیپسسترها، شیشه‌ها و تاک‌های تک‌پوش به «حماقت جامعه» منجر می‌شوند

ted_stupidification

Capital C مستقر در تورنتو با چند ویدیو منتشر شده است که برای TEDxColumbiaSIPA که هفته گذشته برگزار شد، ایجاد شده است. هر ویدیو نگاهی به «حماقت جامعه» می‌اندازد که به واسطه گرایش رسانه‌های اجتماعی به تشویق محتوای احمقانه‌تر، کمتر آموزنده‌تر و کاملاً احمقانه‌تر به‌جای محتوای متفکرانه‌تر ایجاد می‌شود.

اولین ویدیو، The Vine Effect، به این فکر می‌کند که اگر صدای ۶ ثانیه‌ای به جای محتوای جذاب، فراگیر و با قالب طولانی‌تر تبدیل شود، چه اتفاقی می‌افتد. ویدیوی دوم، عصر شیشه، نگاهی کنایه آمیز دارد به اینکه اگر مردم از جستجوی محتوای جالب دست بردارند و از اطلاعاتی که به آنها داده می شود راضی شوند، چه اتفاقی می افتد.

این ویدئوها با هدف همسویی با ماموریت TED و TEDx: ایده‌هایی که ارزش گسترش دارند و نگاهی آینده‌نگر به آنچه اتفاق می‌افتد اگر رسانه‌های اجتماعی و گرایش‌های فناوری کنونی تمایل مردم را برای درگیر شدن با محتوای تفکر برانگیز غصب کنند، می‌باشند. که کنفرانس های TED و TEDx ارائه می کنند.

البته به جز، گفتگوهای TED فقط 18 دقیقه طول می کشد. مطمئناً، این بیشتر از 6 ثانیه و روشنفکرتر از گلاشول است که از خود زیر دوش عکس می گیرد، اما، هی، ما حدس می زنیم 18 دقیقه بهتر از 6 ثانیه است. و ممکن است واقعاً مانع از آن شود که در آن فیلم احساس فکری قرار بگیریم.

[youtube]http://youtu.be/wRwPoR707UI[/youtube]

]http://youtu.be/aT68CAY4jT4[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *