اعلانیه
اعلانیه

هک، دزدی الکترونیکی رشد 18 درصدی داده ها را گزارش می دهد

به‌نظر می‌رسد اکنون سایت‌های اینترنتی بزرگ از نقض‌های معمول داده‌ها رنج می‌برند. در طول چند ماه گذشته، ما متوجه شدیم که چندین خرده فروش بزرگ با هک شدن پایگاه داده آنها از اروپای شرقی، شماره کارت اعتباری (میلیون ها نفر) به سرقت رفته است. هفته گذشته، “Heartbleed” کشف شد، و توصیه می شود همه رمزهای عبور خود را به صورت آنلاین تغییر دهید.

به حالت عادی جدید خوش آمدید — یا اینطور به نظر می رسد.

Personal data stolen Pew

مرکز تحقیقاتی پیو ژانویه 2014 منتشر شد اطلاعات نظرسنجی امروز صبح که نشان داد 18 درصد از بزرگسالان آنلاین اطلاعات شخصی (“شماره تامین اجتماعی، کارت اعتباری، یا اطلاعات حساب بانکی”) به سرقت رفته اند که این رقم در سال گذشته 11 درصد بود.

فراتر از این، 21 درصد گفتند که ایمیل یا نمایه شبکه اجتماعی یا حساب کاربری آنها “به خطر افتاده” یا هک شده است. اما این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش نیافته است.

از آنجایی که جرم و جنایت – و به‌ویژه جرایم سازمان‌یافته – به طور فزاینده‌ای شکل هک و سرقت الکترونیکی را به خود می‌گیرد، احتمالاً می‌توانیم انتظار یک بازی موش و گربه را بین شبکه‌های هکرهای مخفی در سراسر جهان در مقابل سایت‌های آنلاین، ناشران و مؤسسات مالی بزرگ داشته باشیم.

سوال این است: واکنش کاربران چگونه خواهد بود؟ آیا آنها اصلاً رفتار خود را تغییر خواهند داد یا صرفاً تصور می کنند که ناشران و مؤسسات از آنها در برابر ضرر محافظت می کنند و آنها را جبران می کنند؟


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *