اعلانیه
اعلانیه

Strata گزارش می کند که آژانس های تبلیغاتی قصد دارند پول خود را در فضای رسانه های اجتماعی خرج کنند.

این تفکیک احتمالاً جای تعجب ندارد، به طوری که 89٪ از آژانس ها گفته اند که قصد دارند دلارهای تبلیغاتی خود را با فیس بوک خرج کنند، در حالی که تنها 39٪ برای استفاده از توییتر، و 18٪ برای استفاده از +Google برنامه ریزی می کنند. یوتیوب با 36% گفت که قصد دارند دلارهای تبلیغاتی را در آنجا خرج کنند و 21% گفتند که از LinkedIn استفاده خواهند کرد، از +Google پیشی گرفت.

در اینجا نکات برجسته دیگری از این مطالعه وجود دارد:

  • 42٪ می گویند که هزینه تبلیغات سیاسی آنها در سال 2012 بیشتر از سال 2010 خواهد بود.
  • 46٪ می گویند که در طول فصل سیاسی آنها در رسانه های جایگزین برای جلوگیری از رقابت توسط سیاستمداران تبلیغ می کنند (41٪ با سیاستمداران برای فضا رقابت خواهند کرد).
  • 49٪ گفتند که پیش بینی می کنند نیمه اول سال 2012 بهتر از نیمه آخر سال 2011 باشد (46٪ نیز شاهد افزایش کسب و کار در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته هستند).
  • 4% می گویند که 3 تا 5 سال طول می کشد تا هزینه بیشتری در رسانه های دیجیتال نسبت به رسانه های سنتی انجام شود (این یک افزایش 50٪ نسبت به سه ماهه سوم 2011 است). اما 38٪ هنوز احساس می کنند که تغییر هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
  • اندروید با 71% دومین انتخاب محبوب تبلیغات موبایلی است. iPad همچنان سوم است (46%).
  • برای تبلیغات تلفن همراه، گزینه برتر نمایش (46٪) و سپس پیامک (25٪) اما 61٪ از سه ماهه چهارم 2010 افزایش یافته است.
  • 44٪ تا حدودی علاقه مند به موجودی سلف سرویس دارایی های دیجیتال هستند.
  • فقط 4٪ گفتند که بیشتر از یک سال قبل بر روی چاپ متمرکز هستند.

جان شلتون، مدیر عامل/رئیس STRATA، گفت: “کلمه کلیدی برای تبلیغ کنندگان در سال 2012 رشد است.” «آژانس‌ها شروع به بهره‌برداری از مزایای ترازنامه‌هایی کردند که در طول سه ماهه چهارم 2011 به نفع آنها تبدیل شد، و اوایل سال 2012 درخشان بود. نظرسنجی STRATA نشان می‌دهد که بسیاری از تبلیغ‌کنندگان مطمئن هستند که تجارت و اقتصاد آنها تا اواسط سال به یک دوره قوی باز خواهد گشت. این احساسات، همراه با ارقام قوی از رقابت های سیاسی، یک فشارسنج مثبت کلی برای تبلیغات در سال 2012 فراهم می کند.


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *