اعلانیه
اعلانیه

نیلسن: تبلیغات جستجو اعتماد را به دست می‌آورد، اما تبلیغات سنتی همچنان از نظر اعتماد مصرف‌کننده از دیجیتال بالاتر است

Nielsenنگاهی جدید به اعتماد مصرف کننده در تبلیغات آژانس رتبه بندی نیلسن دریافت که، علیرغم دستاوردها، مشتریان همچنان به تبلیغات سنتی پولی نسبت به فرمت های تبلیغات دیجیتال اعتماد بیشتری دارند. نظرسنجی جهانی اعتماد در تبلیغات، نظرات مصرف کنندگان در سال 2013 را با نظرات سال 2007 مقایسه می کند.

به استثنای تبلیغات در روزنامه‌ها، همه قالب‌های تبلیغاتی از سال 2007 شاهد افزایش اعتماد مصرف‌کننده بودند.

اعتماد به تبلیغات نشان داده شده در نتایج موتورهای جستجو نسبت به سال 2007 14 درصد افزایش یافته است که از 34 درصد به 48 درصد افزایش یافته است. به همین ترتیب، 48 درصد از مصرف‌کنندگان گفتند که به تبلیغات ویدیویی آنلاین و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی اعتماد دارند – هیچ یک از این نوع تبلیغات در نظرسنجی سال 2007 لحاظ نشده است. اعتماد به ایمیل از سال 2007 7 امتیاز افزایش یافته است و 56 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به پیام های ایمیل رضایت مشتری اعتماد دارند.

اعتماد به تبلیغات بنری آنلاین به طرز چشمگیری افزایش یافته است و از 26 درصد در سال 2007 به 42 درصد در سال 2013 رسیده است. تبلیغات متنی در تلفن های همراه با 37 درصد از مصرف کنندگان که 18 درصد پاسخ مثبت دادند، حتی افزایش قابل توجهی در اعتماد مصرف کنندگان داشت. 2007.

تبلیغات در تلویزیون و رادیو و مجلات و روزنامه‌ها همگی نسبت به فرمت‌های دیجیتالی تبلیغات از اعتماد مصرف‌کننده بالاتری برخوردار بودند. در حالی که تبلیغات به معنای سنتی نبودند، اما وب‌سایت‌های مارک‌دار و نظرات مصرف‌کنندگان آنلاین در صدر فهرست قرار گرفتند، درست پس از توصیه‌های دهان به دهان دوستان و خانواده.

Randall Beard گفت: «در حالی که تلویزیون به عنوان فرمت اصلی برای ارسال پیام‌های بازاریابی بر اساس هزینه‌های تبلیغاتی باقی می‌ماند، مصرف‌کنندگان در سطح جهانی نیز به دنبال رسانه‌های آنلاین برای دریافت اطلاعات در مورد برندها هستند. مدیر جهانی، Advertiser Solutions در Nielsen. از طرف دیگر، کانال‌های تبلیغاتی سودمند به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که از برندهای مورد علاقه خود دفاع کنند، چیزی که نباید توسط تبلیغ‌کنندگان برند مورد توجه قرار گیرد.

برای این مطالعه، شرکت از بیش از 29000 مصرف‌کننده با دسترسی آنلاین  در 58 کشور نظرسنجی کرد.

در اینجا نگاهی به مجموعه کامل نتایج است:

Nielsen Trust in Ads 2013 v 2007


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جینی ماروین سابقاً سردبیر رسانه درب سوم بود و عملیات تحریریه روزانه را در تمام نشریات اجرا می کرد و بر پوشش رسانه های پولی نظارت می کرد. جینی ماروین در مورد تبلیغات دیجیتال پولی و اخبار تحلیلی و روندها برای Search Engine Land، Marketing Land و MarTech Today نوشت. جینی با بیش از 15 سال تجربه بازاریابی، سمت‌های مدیریت داخلی و آژانس را بر عهده داشته است. او را می توان در توییتر با نام @ginnymarvin پیدا کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *