اعلانیه
اعلانیه

نگاه کن مادر، بدون فرمان در خودروهای خودران جدید گوگل

Google self-driving car prototype اکنون به نظر می رسد که خودروهای خودران در 25 سال آینده به جریان اصلی تبدیل شوند. و گوگل تا حد زیادی مسئول است. در حالی که سایر شرکت‌ها فناوری مشابهی دارند، Google دارای قدرت دید و نفوذ فرهنگی برای پیشبرد مؤثر این مفهوم است.

امروز، این شرکت نشان داد که ساخته است و نمونه های اولیه خودروی خود را “آزاد” خواهد کرد. آنها شبیه استودیوهای انیمیشن پیکسار هستند که روی Fiat 500 می چرخند:

اکنون در حال بررسی این هستیم که وسایل نقلیه کاملاً خودران با ساختن چند نمونه اولیه چگونه خواهند بود. آنها طوری طراحی خواهند شد که به صورت ایمن و مستقل بدون نیاز به دخالت انسان عمل کنند. آنها فرمان، پدال گاز یا پدال ترمز نخواهند داشت… زیرا به آنها نیاز ندارند. نرم افزار و سنسورهای ما همه کار را انجام می دهند. وسایل نقلیه بسیار ابتدایی خواهند بود – ما می خواهیم از آنها یاد بگیریم و در اسرع وقت آنها را تطبیق دهیم – اما آنها شما را با فشار دادن یک دکمه به جایی که می خواهید می برند. و این گام مهمی در جهت بهبود ایمنی جاده و تغییر تحرک برای میلیون‌ها نفر است.

ما یک هفته پیش یاد گرفتیم که باید خودمختار شود وسایل نقلیه واقعاً کار می کنند Google باید یک رندر سه بعدی از تمام خیابان ها و مسیرهایی که قصد رانندگی دارد بسازد. اما بیایید فرض کنیم که این شرکت در نهایت می تواند آن را در مقیاس ملی اگر نه جهانی انجام دهد.

از اکنون به بیست سال کاهش دهید:  با استفاده از صدای خود از طریق «دستگاه تلفن همراه» با اتومبیل تماس می گیرید. به زودی در خانه یا محل کار شما ظاهر می شود. شما وارد می شوید و مقصد خود را بیان می کنید و مکان را روی نقشه صفحه لمسی داخل خودرو تأیید می کنید. سپس ماشین شما را به آنجا می برد در حالی که کتاب می خوانید، روی رایانه لوحی خود کار می کنید یا با یک دوست صحبت می کنید (حضوری یا تلفنی).

اوه، ماشین نیز یک نقطه اتصال WiFi متحرک است.

فرای گزینه‌های حمل‌ونقل عمومی موجود، اتومبیل‌های خودران احتمالاً اتومبیل‌های شخصی را در مراکز شهری در ایالات متحده، اروپا و آسیا کمتر و کمتر می‌کنند. خانواده آینده ممکن است یک ماشین یا بدون ماشین داشته باشند. این مدت‌ها در مکان‌هایی مانند نیویورک، توکیو و لندن صادق است. اما ممکن است روزی در لس آنجلس یا فینیکس صادق باشد. اشتراک‌گذاری خودروی شهری می‌تواند ظاهر شود و بسیار شبیه به اشتراک‌گذاری دوچرخه شهری امروز باشد.

درازمدت پیامدهایی برای ایمنی بزرگراه، انتشار کربن و صنعت خودرو به طور کلی وجود دارد.

هزاره‌ها اینطور نیستند علاقه مند به مالکیت خودرو مانند نسل های قبلی. و اگر ماشین های خودران به واقعیت تبدیل شوند، فرزندان هزاره ها حتی کمتر از والدین خود به داشتن ماشین علاقه مند می شوند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *