اعلانیه
اعلانیه

نگاهی به سال 2012 از طریق توییت ها

twitter-new-logo-blue2012. وای چه سالی دنیا هنوز به پایان نرسیده است.

برای من، امسال با سال های گذشته کاملاً متفاوت بود. من چندین نقطه عطف شخصی را تجربه کردم، از یک سال سردبیری دوست داشتنی لذت بردم (اولین سال من با Marketing Land) و آژانس من علی رغم غیبت من برای بخشی از سال به رشد خود ادامه داد.

در اینجا نگاهی به سال 2012 از طریق لنز وایدی که فید توییتر من است می‌اندازیم. برخی از توییت‌های من مربوط به صنعت ما بودند، در حالی که برخی دیگر به شکست‌های نام تجاری یا فقط کلی مزخرفاتی که فرهنگ رسانه‌های اجتماعی ما گاهی اوقات شامل می‌شود، مربوط می‌شد.

من پست‌های خودپسندانه‌ای را که به ترتیب زمانی مرتب شده‌اند در دسته‌های مفید برای مطالعه، رد یا اخراج کامل شما دسته‌بندی کرده‌ام.

صنعت

هر سال، تابلوهای راهنمای مهمی در حوزه اجتماعی توسط اکثر ما به سمت راست می لغزند. 2012 تفاوتی نداشت. بنابراین، کاملا منطقی است که در مورد از دست دادن فصل تعطیلات در اوایل ژانویه صحبت کنم.

من به عنوان مشارکت‌کننده به Marketing Land پیوستم و یکی از ستون‌های مورد علاقه‌ام حول ورود Google به جامعه اشتراک‌گذاری دیجیتال متمرکز بود. من هرگز کسی نبودم که مشت بزنم و امسال هم فرقی نداشت.

در همین حین، اریک اشمیت با ماشین های خودران صحبت می کرد در حالی که نقشه های گوگل مرا به مزارع ذرت فرستاد. شبکه های اجتماعی خسته شدند؛ و بازاریابان اندازه گیری نکردند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *