اعلانیه
اعلانیه

آیا Google با واکنش خشمگین کاربرانی مواجه می‌شود که در پاسخ به شرایط خدمات و حریم خصوصی جدید Google، حساب‌های خود را لغو می‌کنند؟ سیاست؟ اگر پاسخ دهندگان به یک نظرسنجی واشنگتن پست یک فشارسنج قابل اعتماد است.

با بیش از 14000 نفر پاسخ داده شده، تقریباً دو سوم گفتند که حساب Google خود را لغو خواهند کرد، 15٪ پاسخ منفی دادند و فقط کمتر از 20٪ مطمئن نیستند.

اما به سایر شاخص‌های خشم مشتری نگاه کنید، و تصویر چندان واضح نیست. برای مثال، دستورالعمل‌های نحوه حذف حساب Google به‌عنوان یک جستجوی داغ در Google trends نشان داده نمی‌شود. همچنین هنگام جستجو در خود گوگل به عنوان یک پیشنهاد تکمیل خودکار ظاهر نمی شوند (اگرچه جیمیل در جایگاه پنجم قرار دارد):

واکنش شدید به تغییرات گوگل از بسیاری جهات یادآور واکنش به تغییرات حریم خصوصی فیس بوک در سال 2010 است، که علاقه زیادی به مقاله های «چگونه حذف کنیم» را برانگیخت اما عملاً هیچ تأثیری بر رشد مداوم فیس بوک در کاربران نداشت. ما این پدیده را در چگونه پوشش دادیم ترافیک برای سایتی که توصیه هایی در مورد نحوه حذف حساب فیس بوک ارائه می دهد افزایش یافته است.

می‌خواهید حساب Google خود را حذف کنید؟ مراقب باشید. خود Google دستورالعمل‌های دقیقی در مورد نحوه بستن حساب Google خود ارائه می‌دهد. اما آنها همچنین دو هشدار بسیار صریح و بسیار مهم را ارائه می دهند:

اگر حساب Google خود را حذف کنید:

  • محصولات Google مرتبط با آن حساب را برای همیشه حذف خواهید کرد، مانند نمایه orkut، صفحه iGoogle و سابقه وب خود.
  • اگر از Gmail با حساب خود استفاده می کنید، دیگر نمی توانید به آن ایمیل دسترسی داشته باشید. همچنین نمی‌توانید از نام کاربری Gmail خود استفاده مجدد کنید.

Google توصیه می‌کند همه داده‌های مرتبط با حساب خود را با استفاده از داشبورد Google خود بررسی کنید و هر چیز مهمی را (مانند مخاطبین خود) ذخیره کنید. ، اسناد، عکس ها و غیره) قبل از حذف هر چیزی. همچنین می‌توانید از جبهه آزادسازی داده‌ها Google برای تسریع فرآیند «آزادسازی» موارد شخصی خود از Google قبل از بستن حساب خود استفاده کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

کریس شرمن (@CJSherman) یکی از ویراستاران بنیانگذار Search Engine Land است و اکنون بازنشسته شده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *