اعلانیه
اعلانیه

نظرسنجی: نیمی از سالمندان غیرآنلاین می گویند که آنها را از دست نمی دهند

داده‌های نظرسنجی داده‌های نظرسنجی تلفن جدید منتشر شده از Pew Research مرکز نشان می‌دهد که آمریکایی‌های بالای 65 سال از اینترنت تقریباً به همان روشی که جوانان استفاده می‌کنند، استفاده می‌کنند، نه در همان سطوح نفوذ. با این حال، تعداد زیادی از سالمندانی که در حال حاضر از اینترنت استفاده نمی‌کنند، احساس نمی‌کنند که فرصت را از دست داده‌اند.

نظرسنجی Pew، که بخشی از آن توسط بنیاد گیتس حمایت می‌شود، بیش از 6000 بزرگسال آمریکایی را شامل می‌شود و در سه ماهه سوم سال گذشته انجام شد.

Older Americans internet adoption

طبق داده‌ها، 59 درصد از سالمندان ایالات متحده از اینترنت استفاده می‌کنند، در حالی که این رقم در کل جمعیت 86 درصد است. با این حال، در میان سالمندان مرفه تر (+75000 دلار) و تحصیلات بهتر، الگوهای فرزندخواندگی و رفتار بیشتر منعکس کننده جمعیت عمومی است. اکثریت بزرگی از سالمندانی که از اینترنت استفاده می‌کنند، مانند همسالان جوان‌تر خود، روزانه آنلاین می‌شوند.

بر اساس داده های نظرسنجی 73 درصد از کاربران اینترنت در سایت های رسانه های اجتماعی هستند. در میان سالمندان آنلاین، این تعداد 46 درصد است و زنان (52 درصد) به طور قابل توجهی بیشتر از مردان (39 درصد) درگیر هستند. طبق گزارش پیو، از نظر کل جمعیت سالمندان (آنلاین و غیر آنلاین)، 27 درصد از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

Social media and older adults

در میان این گروه از «سالمندان اجتماعی»، بیشتر آنها احتمالاً از فیس‌بوک استفاده می‌کنند، اگرچه شماره‌های آن به‌طور خاص مشخص نشده است. Pew می گوید، با این حال تنها 6 درصد از توییتر استفاده می کنند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که افراد مسن به احتمال زیاد تبلت‌ها و کتاب‌خوان‌های الکترونیکی دارند تا تلفن‌های هوشمند. به طور کلی 77 درصد از سالمندان تلفن همراه دارند (در مقابل 91 درصد از کل آمریکایی های بالغ). اعداد در نمودار زیر منعکس کننده کل جمعیت است.

Seniors and mobile

برای بسیاری از آمریکایی‌های مسن‌تر، موانع فیزیکی یا مالی برای پذیرش اینترنت وجود دارد. کاربران ارشد اینترنت می گویند اگر به اینترنت دسترسی نداشته باشند با ضرر یا ضرر مواجه می شوند. با این حال تقریباً نیمی از سالمندان غیراینترنتی احساس نمی‌کنند که چیزهای زیادی را از دست می‌دهند.

Non internet users

آیا این صرفاً فقدان تجربه، ناآگاهی، توجیهی است – یا ممکن است درست باشد؟

شوخی که بگذریم، بسیاری از خدمات مبتنی بر اینترنت و ابزارهای ارتباطی وجود دارد که می‌تواند سالمندان را با خانواده‌ها و ارائه‌دهندگان مراقبت مرتبط کند و از منزوی شدن آنها جلوگیری کند. بنابراین مسئله سالمندان و دسترسی به اینترنت مسلماً یک موضوع “سلامت عمومی” است که باید در سطح سیاست اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

به عنوان مثال، فناوری پوشیدنی منطقه‌ای با کاربرد بالقوه قابل توجه برای جمعیت سالخورده (نمایشگر سلامت، ردیاب و غیره) است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *