اعلانیه
اعلانیه

نظرسنجی: فیسبوک بهترین برای فروش و سرنخ های B2C. لینکدین برای B2B

یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که وقتی نوبت به تولید سرنخ و فروش می‌رسد، فیس‌بوک در بین بازاریاب‌های کسب‌وکار به مصرف‌کننده امتیازهای برتر را کسب می‌کند در حالی که لینکدین برای بازاریاب کسب‌وکار به کسب‌وکار خوب عمل می‌کند. توییتر به عنوان یک برنده قوی رتبه دوم برای سرنخ B2C است.

داده‌ها از گزارش 2012 State Of Digital Marketing به دست آمده است. a href=”http://www.webmarketing123.com/”>WebMarketing123، یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در کالیفرنیا. دومین سال این گزارش است که بیش از 500 بازاریاب آمریکایی را مورد بررسی قرار می‌دهد. از جمله شرکت هایی مانند Sony، GE، Bose و FedEx.

فروش و سرنخ از سایت های رسانه های اجتماعی

در بخشی از نظرسنجی پرسیده شد که کدام سایت‌های رسانه‌های اجتماعی سرنخ یا فروش ایجاد کرده‌اند:

Facebook: Leader for B2C Leads & Sales

نمودار بالا نشان می‌دهد که 67 درصد از بازاریابان B2C که از رسانه‌های اجتماعی سرنخ ایجاد کرده‌اند، گفته‌اند که برخی از آنها از فیس‌بوک هستند، پس از آن 43 درصد از توییتر، سپس لینکدین با 21 درصد، گوگل پلاس با 15 درصد و پینترست در رتبه‌های بعدی قرار دارند. در 13%.

برای روشن بودن، این بدان معنا نیست که 67٪ از کل سرنخ های B2C از فیس بوک یا 67٪ از کل سرنخ های B2C رسانه های اجتماعی از فیس بوک بوده اند. اگر اینطور بود، می‌توانید مجموع مبالغ را برای هر سایت رسانه اجتماعی 100% دریافت کنید.

در عوض، این به شما مقایسه ای نسبی از میزان موثر بودن هر کانال می دهد. به طور کلی، 67 درصد از B2Cers می گویند که برخی از سرنخ های رسانه های اجتماعی خود را از فیس بوک دریافت کرده اند، که این نرخ نسبت به سایر سایت ها بیشتر است. به طور خلاصه، فیس بوک برای سرنخ ها موثرتر دیده می شود.

وقتی نوبت به فروش می رسد، الگوی یکسان است. فیسبوک با 39 درصد، پس از آن توییتر با 19 درصد، لینکدین با 9 درصد، گوگل پلاس با 7 درصد و پینترست با 6 درصد پیشتاز هستند. اما همه چیز برای فیس بوک مثبت نیست. این گزارش خاطرنشان می‌کند که با وجود اینکه هنوز برای سرنخ‌ها پیشتاز است، سال گذشته پیشتاز بیشتری داشت:

تعداد B2Cهایی که از طریق لینکدین سرنخ ایجاد می کنند نسبت به سال گذشته 75 درصد افزایش یافته است، در حالی که تعداد گزارش هایی که فیس بوک به عنوان منبع فروش گزارش می دهند نزدیک به 20 درصد کاهش یافته است (از 48 درصد به 39 درصد). /p>

LinkedIn برای سرنخ ها و فروش B2B

برای بازاریابان B2B، لینکدین پیشتاز است، با 44 درصد از آنها گفته اند که از طریق سایت سرنخ ایجاد کرده اند، پس از آن فیس بوک با 39 درصد، توییتر با 30 درصد، سپس Google+ با 7 درصد و Pinterest با 3 درصد قرار دارند.

برای فروش، سفارش یکسان است، فقط درصدهای متفاوت: لینکدین با 23٪، فیس بوک با 19٪، توییتر با 14٪، Google+ در 3٪، سپس Pinterest با 1٪.

عدم قطعیت باقی می ماند. SEO Trumps All

این گزارش همچنین می‌گوید:

قابل توجه است که 20٪ از بازاریابان فعال در رسانه های اجتماعی مطمئن نیستند که آیا سرنخ ایجاد می کنند یا خیر، و 40٪ کامل مطمئن نیستند که آیا فروش قابل انتساب را بسته اند یا خیر. به رسانه های اجتماعی.

البته، وقتی صحبت از تولید سرنخ به میان می‌آید، سئو برنده بزرگ است. این نظرسنجی نشان داد که 49 درصد از بازاریابان B2C و 59 درصد از بازاریابان B2B سئو را مؤثرتر از رسانه های اجتماعی (در محدوده 20٪) یا جستجوی پولی (همچنین در محدوده 20٪) می دانند.

سایت خواهر ما Search Engine Land مقاله ای دارد که به عمق بیشتری در مورد یافته های کلی تولید سرنخ در نظرسنجی می پردازد. آن را بررسی کنید:


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *