اعلانیه
اعلانیه

نظرسنجی رویترز تصویری از واکنش شدید فیس بوک را نشان می دهد

facebook-logo-smIPO اخیر فیس بوک منجر به مشکلات قانونی در سطح مالی/بازار، و همچنین نشانه هایی وجود دارد که نشان می دهد تأثیر منفی بر کاربران عادی سایت نیز دارد.

یک مطالعه جدید که امروز توسط رویترز/Ipsos به اشتراک گذاشته شد تصویری از واکنش کاربران مربوط به IPO مشکل دار فیس بوک را ترسیم می کند و همچنین فعالیت کاربر و قابلیت های تجارت الکترونیک را زیر سوال می برد.

پس از نظرسنجی از بیش از هزار بزرگسال آمریکایی بین 31 می تا 4 ژوئن، این نظرسنجی نشان داد که 44 درصد از کاربران فیس بوک گفتند که عرضه اولیه سهام این شرکت باعث شده است که آنها نسبت به فیس بوک نگاه کمتری داشته باشند. این منعکس کننده سایر آمارهای اخیر است که نشان می دهد IPO صدمه زدن به وفاداری کاربران به فیس بوک. (نیمه مرتبط – 46 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که IPO فیس بوک آنها را برای سرمایه گذاری در سهام کمتر مطلوب کرده است.)

نظرسنجی رویترز/ایپسوس همچنین نشان داد که از هر پنج کاربر فیس‌بوک، چهار نفر می‌گویند که هرگز محصول یا خدماتی را بر اساس تبلیغات/نظراتی که در فیس‌بوک دیده‌اند خریداری نکرده‌اند. با این حال، مقاله فیس بوک به این نکته اشاره می کند که اندازه گیری اثربخشی تبلیغات نام تجاری، که بسیاری از کارهایی که تبلیغ کنندگان در فیس بوک انجام می دهند را پوشش می دهد، می تواند دشوار باشد.

در نهایت، 34 درصد از بزرگسالان آمریکایی مورد بررسی گفتند که اکنون زمان کمتری را نسبت به شش ماه قبل در فیس بوک می گذرانند. بیست درصد گفتند که زمان بیشتری را صرف می کنند و بقیه گفتند که تقریباً یکسان است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *