اعلانیه
اعلانیه

نشست توییتری با بانک‌ها قبل از ثبت اولیه اولیه اولیه

twitter-logo-tweet-200px NY Post گزارش می‌دهد که مدیران توییتر ملاقات با تعدادی از شرکت های وال استریت برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی آن را به مراسم IPO خواهد برد. ظاهراً این جلسات بسیار مقدماتی برای انتقال ملاحظات و نگرانی های اساسی به بانک ها است.

این مقاله نشان می‌دهد که تفکر توییتر در مورد IPO خود اساساً با تجربه فیس‌بوک شکل گرفته است. مدیرعامل توییتر، دیک کاستولو و شرکت، خواهان یک IPO با مشخصات پایین تر هستند که مانند فیس بوک بیش از حد داغ نشود و سرمایه گذاران را ناامید نکند (اگرچه دومی اکنون بهبود یافته است).

پست می گوید:

JPMorgan Chase، Goldman Sachs، Morgan Stanley، Citigroup، Bank of America، Credit Suisse و دیگران برای به دست آوردن نقشی در پیشنهاد موردانتظار تلاش خواهند کرد. به گفته منابع، این بحث‌های اولیه برای بانک‌ها در نظر گرفته شده است تا درک اولیه‌ای نسبت به آنچه توییتر در IPO انجام می‌دهد به دست آورند تا بتوانند فروش بهتری داشته باشند.

مجموعه اجرایی توییتر – متشکل از دیک کاستولو، مدیر عامل، علی روغنی، مدیر عملیات و مایک گوپتا، مدیر مالی تازه منصوب شده – نگرانی‌های کمی را با بانکداران در میان گذاشته است.

یکی از منابع گفت: در میان آنها، شرکت فناوری 7 ساله سانفرانسیسکو پیشنهادی می خواهد که “کم نمای” باشد.

تقریباً غیرممکن است که IPO توییتر “کم نمای” باشد. و اگر شرکت تصمیم بگیرد که فقط تعداد نسبتاً کمی از سهام را در دسترس قرار دهد، این باعث افزایش تقاضا می‌شود و نوعی جنون ایجاد می‌کند که توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند و قیمت‌ها را افزایش می‌دهد.

یکی از مواردی که باید منتظر آن باشیم، پر کردن فرم S-1 متداول و افشای درآمدها و اطلاعات مربوط به آن است. ما نگاهی عالی به تجارت توییتر خواهیم داشت، که تاکنون فقط در معرض حدس و گمان های آگاهانه بوده است.

طبق داده های شخص ثالث، ارزش سهام توییتر تا به امروز در بازار خصوصی تقریباً 20 دلار بوده است. بدون شک با IPO بالا می رود. برآورد درآمد توییتر در سال جاری بیش از 500 میلیون دلار و بیش از 1 میلیارد دلار (به ازای هر eMarketer) در سال 2014 است، زمانی که IPO احتمالاً انجام می شود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *