اعلانیه
اعلانیه

نسخه جدید برنامه یاهو آیفون فلیکر شامل ابزارهای ویرایش تصویر کامل به صورت رایگان است

flickr-logoYahoo نسخه جدیدی از iPhone Flickr را منتشر کرده است. برنامه، افزودن به‌روزرسانی‌های جدید و حذف هزینه‌ها برای انتخاب حرفه ابزارهای ویرایشی اکنون کاربران به ویژگی‌هایی مانند بهبود عکس، برش، وضوح، و تنظیمات رنگ به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت.

با اشاره به آیفون 5 به عنوان محبوب ترین دوربین در فلیکر، یاهو ادعا می کند برنامه فلیکر جدید، ” از عمق قابلیت‌هایی که دوربین آیفون اپل ارائه می‌کند و بیشتر بهره می‌برد.» به گفته یاهو، بسیاری از ویژگی‌های جدید Flickr از زمانی که این شرکت امکان‌پذیر شد دستیابی به برنامه های دوربین KitCam و GhostBird.

همراه با ابزارهای ویرایش جدید، این برنامه شامل فیلترهای درون خطی زنده، با شبکه های ترکیب بندی، قفل فوکوس و نقاط نوردهی برای کمک به تنظیم یک عکس، همراه با کاشی پیش نمایش برای دیدن شکل عکس است. کاربران می‌توانند قبل از گرفتن عکس در جلوه‌های پیش‌نمایش فیلترها پیمایش کنند، و همچنین فیلترها را پس از گرفتن عکس سفارشی کنند.

یاهو از کاربران می‌خواهد برنامه جدید را دانلود کنند و عکس‌های خود را پست کنند. در فلیکر، فیس‌بوک، توییتر و تامبلر با برچسب #NewFlickrCam تا بتوانند عکس‌هایی را برای افزودن به وبلاگ فلیکر انتخاب کنند.

Flickr Image 1   Flickr Image 2


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *