اعلانیه
اعلانیه

مهارت بازاریابی: بدانید چه زمانی باید آن را نگه دارید، بدانید چه زمانی باید آن را تا کنید

هفته بازاریابی کمی شبیه یک بازی پوکر یا مرغ بود. شرکت‌ها کارت‌های خود را بازی می‌کنند و می‌بینند چه کسی اول چشمک می‌زند.

اینستاگرام پشتیبانی از کارت های توییتر را قطع کرد. فیس بوک در حال مذاکره با مایکروسافت برای اطلس است. Raven Tools تصمیم گرفت ویژگی‌ها را حذف کند تا با شرایط و ضوابط Google AdWord API مطابقت داشته باشد. چه کسی فلاش روی رودخانه را برمی دارد؟ زمان نشان خواهد داد.

این … بخش بازاریابی است.

Instagram Logo

کوین سیستروم، مدیرعامل اینستاگرام، در بیانیه‌ای در کنفرانس فناوری LeWeb گفت که این شرکت پشتیبانی از کارت‌های توییتر را خاموش کرد تا کاربران توییتر را به وب‌سایت خود اینستاگرام سوق دهد. سیستروم توضیح داد که اینستاگرام فقط از کارت‌های توییتر پشتیبانی می‌کند، زیرا حضور کمتری در وب دارد. امروزه با بیش از 100 میلیون کاربر، این شرکت خواهان ترافیک مستقیم بیشتری از توییتر است. شاید این بهترین تجربه برای کاربران توییتر نباشد، اما بهترین تجربه برای اینستاگرام است و سیستروم از اعتراف آن خجالتی نیست.

من کاملاً مطمئن نیستم که جدول زمانی با این ایده که اینستاگرام از کارت‌های توییتر پشتیبانی می‌کرد کوچک بود مطابقت داشته باشد. در عوض، چرا ما فقط قبول نکنیم که اینستاگرام نمی‌خواهد محتوای غنی را به صورت رایگان در پلتفرم رقبا وارد کند.

براساس چندین منبع صنعتی، فیس بوک در حال مذاکره با مایکروسافت برای خرید Atlas Solutions، محصول تبلیغاتی است که مایکروسافت با خرید aQuantive به مبلغ 6 میلیارد دلار در سال 2007 به دست آورد.

شاید نه همه چیز اما خرید اطلس توسط فیس بوک رقیبی واقعی برای ویژگی های Display Google ایجاد می کند. با توجه به موفقیت اکسچنج فیس بوک، این به طور مستقیم برای فیس بوک منطقی است.

بر اساس متریکس رسانه، متریکس موبایل و متریکس ویدئو از مجموعه تجزیه و تحلیل مخاطبان comScore، این محصول انقلابی حسابداری تکراری از اندازه مخاطب و جمعیت شناسی ارائه می دهد که منعکس کننده محیط رسانه های دیجیتال چند پلتفرمی امروزی است. ، که شامل وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و محتوای ویدیویی است که از چندین دستگاه قابل دسترسی است.

من بزرگترین طرفدار داده های comScore نیستم. این اغلب اشتباه است، اما به طور مداوم و به همان شیوه اشتباه است. بنابراین اگرچه ممکن است فکر نکنم اعدادی که comScore ارائه می‌دهد دقیقاً درست باشند، داشتن این نمایش ترکیبی جدید به بازاریابان اجازه می‌دهد تا روندهای طولانی مدت را محک بزنند و ببینند. این چیز خوبی است.

“داشبوردها برای مدت طولانی وجود داشته اند و همه آنها پیام یکسانی را تبلیغ می کنند که این است که صاحبان مشاغل کوچک زمان زیادی را در سیستم های مختلف صرف درک داده های خود می کنند. اما از طریق تحقیق و 6 سال کار مستقیم با صاحبان مشاغل کوچک، متوجه شدم که اغلب اینطور نیست. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای کوچک اطلاعات زیادی از یک گزارش تحلیلی وب سایت معمولی ندارند. مسئله فقط این نیست که سیستم‌های زیادی برای ورود به سیستم وجود دارد، بلکه این است که خود گزارش‌ها بسیار پیچیده هستند و صاحبان مشاغل کوچک زمان لازم برای یادگیری گزارش‌های هر سیستم را ندارند. داده ها فقط نباید متمرکز شوند، بلکه باید ساده شوند.»

جمله آخر در اینجا بسیار مهم است. اینطور نیست که کسب‌وکارهای کوچک داشبورد متمرکز می‌خواهند، بلکه به ساده‌سازی آن نیز نیاز دارند. من علاقه مند خواهم بود ببینم آیا پیروی از اصول پارادوکس انتخاب مردم را جلب می کند یا خیر.

خانم ها و آقایان، سال بسیار هیجان انگیزی در اینجا در SEOmoz بوده است. در حالی که تیم مهندسی در حال رشد ما روی چیزهای جدید شگفت انگیزی کار می کند، ما مشغول طراحی آینده Moz بوده ایم. امروز، مشتاقم اعلام کنم که با کسب GetListed و اضافه شدن دیوید میهم به این هدف، یک گام بزرگ به سوی این هدف برداشته ایم. تیم SEOmoz.

در مورد کسب و کارهای کوچک، به نظر می رسد SEOmoz در حال آماده شدن برای مقابله با این بازار با خرید GetListed است. مراقب SEOmoz باشید زیرا به دنبال تبدیل شدن به یک مجموعه ابزار کسب و کار برای بازاریابان از هر رشته ای هستند.

Raven Logo

Rave تصمیم گرفته است که داده های غیرمجاز Google را از پلتفرم ما حذف کند. از ساعت 5 بعد از ظهر PST (GMT-8) در 2 ژانویه 2013، دیگر رتبه بندی گوگل را ارائه نمی دهیم و ابزار SERP Tracker خود را به طور کامل حذف می کنیم. همچنین، ما تمام داده های ارائه شده توسط SEMRush را حذف خواهیم کرد. تا آن زمان باید هر یک از آن داده ها را در گزارش های خود قرار دهید.

Google در حال سرکوب انطباق است که باعث می‌شود Raven Tools ردیابی رتبه و جمع‌آوری داده‌های خراشیده خود را کنار بگذارد. نتیجه حفظ دسترسی Google AdWords API آنها و جهت گیری مشابه SEOmoz در ارائه مجموعه ای از خدمات فراتر از SEO سنتی است.

Evernote Business

وقتی کاربر به Evernote Business می‌پیوندد، می‌تواند دفترچه یادداشت‌های تجاری ایجاد کند. هر چیزی که در دفترچه یادداشت تجاری قرار می گیرد به نفع کل شرکت است. اشتراک‌گذاری دفترچه یادداشت‌های تجاری با سایر کارمندان آسان‌تر است، دفترچه‌های کسب‌وکار را می‌توان در کتابخانه کسب‌وکار منتشر کرد (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح داده می‌شود) و این نوت‌بوک‌ها را می‌توان توسط مدیران به اشتراک گذاشته یا اصلاح کرد.

من هرگز وارد Evernote نشدم اما می‌دانم که افراد زیادی به آن قسم می‌خورند. به نظر می رسد Evernote Business راهی هوشمندانه برای ایجاد کتابخانه های تجاری برای انواع مختلف اسناد باشد. این بسیار مهم است، زیرا کارکنان دانش زمان زیادی را صرف مکان یابی محتوا می کنند.

این حرکت در حالی صورت می‌گیرد که شرکت به دنبال تمرکززدایی در بازاریابی و جذب دلارهای بیشتر مصرف‌کننده و بازاریابی B-to-B به انتشارات و محصولات دیجیتالی فردی در شرکت، مانند هافینگتون پست است. ، TechCrunch و گروه Advertising.com.

نمی دانم تحت تأثیر این حرکت قرار گرفته ام یا افسرده. از یک سو نشان دهنده عدم اطمینان استراتژیک است. از سوی دیگر حتی اگر اینطور باشد، آنها مایل بودند تصمیم بگیرند و به جای ابهام بر آن حرکت کنند. خلاصه اشتباه کردند و به همان اندازه اعتراف کردند. این خوب است اما … شما نمی توانید این کار را به همان اندازه که AOL انجام می دهد انجام دهید و به جایی که می خواهید برسید.

فیس‌بوک امروز اعلام کرد که به کاربران غیر فیس‌بوک اجازه می‌دهد از برنامه مسنجر مستقل خود در Android برای ارسال پیام به مخاطبین دفترچه تلفن خود که در فیس‌بوک هستند یا از آنها استفاده می‌کنند، استفاده کنند. مسنجر.

این یک راه هوشمندانه برای فیس بوک است تا سعی کند حتی بیشتر از تلفن همراه استفاده کند و از هرگونه مهاجرت احتمالی به +Google جلوگیری کند که در این مرحله محصول برتر تلفن همراه را دارد.

ClearStory Data 9 میلیون دلار از KPCB، Andreessen Horowitz و Google Ventures جمع آوری کرده است تا بتواند سهم خود را در پلتفرم های تحلیلی نسل بعدی جهان ایجاد کند. داده‌های بزرگ چالش بزرگی را برای کاربران تجاری ایجاد می‌کند و آن‌ها برای درک آن به کمک نیاز دارند.

شرکت‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها شروع به تبدیل شدن به استارباکس کرده‌اند، در هر گوشه دیگری یکی وجود دارد. ClearStory جالب به نظر می رسد، اما بسیاری از موارد دیگر نیز همینطور هستند. در پایان، این یک مسابقه خواهد بود و UX و بازاریابی محرک های اصلی موفقیت خواهند بود.

فناوری Prismatic با خزیدن در فیس بوک، توییتر و وب (“هر چیزی با URL”) برای یافتن اخبار کار می کند. سپس از یادگیری ماشینی برای دسته بندی آنها بر اساس موضوع و انتشار استفاده می کند. کاربران منشوری این موضوعات و انتشارات و همچنین افراد و الگوریتم را دنبال می‌کنند و سپس از این اولویت‌ها و سیگنال‌های فعالیت کاربر برای ارائه یک Newsfeed مرتبط استفاده می‌کنند.

من تقریباً هر یک از این خدمات را امتحان کرده‌ام و موافقم که تقریباً غیرممکن است. (به همین دلیل من Newsle را دوست دارم.) به من بگویید از چه جمع‌آوری‌کننده‌های خبری استفاده می‌کنید و چرا آنها را دوست دارید.

و سپس …

Searchmetrics نرم افزار تجزیه و تحلیل جستجو را به 47 کشور دیگر گسترش می دهد

Tagstar داشبورد جدید تجزیه و تحلیل تصویر را برای ناشران راه اندازی کرد


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *