اعلانیه
اعلانیه

مقصد برتر مسافرتی موبایل تریپ ادوایزر — comScore

اوایل این هفته Nielsen داده های منتشر شده در مورد استفاده از تلفن همراه در عمود سفر در ایالات متحده. به گفته نیلسن، Google Maps سایت غالب و برنامه تلفن همراه بود. comScore با تأیید اینکه سفر یک مقوله محبوب در تلفن همراه است، تجزیه و تحلیل سفرهای تلفن همراه خود را منتشر کرد . با این حال، یافته‌های بسیار متفاوتی از نظر سلسله مراتب مقاصد و توزیع زمان صرف شده بین وب تلفن همراه و برنامه‌ها وجود داشت.

طبق گزارش comScore، “نزدیک به 40 میلیون نفر 18 سال و بالاتر از یک مقصد سفر از طریق مرورگر تلفن همراه یا برنامه تلفن هوشمند خود بازدید کردند، که نشان دهنده 2 نفر از هر 5 دارنده تلفن هوشمند است که از دستگاهی با سیستم عامل iOS، Android یا RIM دسترسی دارند. ”

سایت های TripAdvisor بهترین مقصد بودند. به طور مشابه، نیلسن گزارش داد که تریپ ادوایزر بعد از نقشه های گوگل، وب سایت شماره 2 تلفن همراه است. شاید comScore Google Maps را یک برنامه/سایت «سفر» نمی‌داند.

در زیر فهرست comScore از برترین مقاصد مسافرتی تلفن همراه آمده است.

برخلاف داده‌های نیلسن، که نشان می‌دهد استفاده از تلفن همراه بیشتر در برنامه‌ها متمرکز است، comScore گفت: «سهم زمان صرف شده در بین برنامه‌ها و مرورگرها نشان می‌دهد که تعامل دسته‌بندی سفر به طور یکنواخت‌تر بین دسترسی مرورگر و برنامه توزیع شده است. کل توزیع اینترنت.”

در زیر تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی (جنسیت) comScore از استفاده از سایت های ذکر شده در بالا آمده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *