اعلانیه
اعلانیه

این صبح Google در حال تحقیق است که توسط Ipsos در سپتامبر- انجام شده است. اکتبر 2011، که روند پذیرش و استفاده از دستگاه های تلفن همراه را در پنج کشور نشان می دهد. بر اساس یافته های این نظرسنجی، 38 درصد از مشترکان تلفن همراه ایالات متحده صاحب گوشی های هوشمند هستند. با این حال، این اعداد منعکس کننده فروش تعطیلات سه ماهه چهارم نیستند. در واقع، نیلسن گفته است که 46 درصد از کاربران تلفن همراه ایالات متحده اکنون تلفن هوشمند دارند. Verizon همچنین در این هفته گزارش داد که 44 درصد از مشتریان تلفن همراه آن گوشی هوشمند دارند.

داده‌های Google-Ipsos ایالات متحده را با بریتانیا، فرانسه، آلمان و ژاپن مقایسه می‌کند. این تحقیق تغییر از تلفن های هوشمند به تلفن های هوشمند، پذیرش تبلت ها و افزایش دسترسی به اینترنت تلفن همراه را مستند می کند. بیشترین نفوذ تلفن های هوشمند در بریتانیا با 45 درصد مشاهده شد (به تصویر، سمت راست مراجعه کنید).

بر اساس یافته ها، 69 درصد از کاربران تلفن همراه ایالات متحده روزانه از طریق تلفن های خود به اینترنت دسترسی دارند. حتی درصد بیشتری از کاربران ژاپنی (88 درصد) هر روز از طریق دستگاه های تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند.

در هر بازاری که مورد مطالعه قرار گرفته، نفوذ تلفن همراه بیشتر از مالکیت رایانه شخصی یا لپ تاپ است. این در حال حاضر به خوبی ثابت شده است، اما داده ها تأیید می کنند که استفاده از اینترنت تلفن همراه روزی بر استفاده از رایانه شخصی غلبه خواهد کرد.

علاوه بر این، گزارش افزایش تبلت ها در پنج کشور مورد بررسی را مستند می کند. به عنوان مثال، این نظرسنجی منعکس کننده 17 درصد مالکیت تبلت در ایالات متحده است. دوباره، این اعداد قبل از سه ماهه تعطیلات، که شاهد فروش 15 میلیون iPad و چندین میلیون دستگاه Kindle Fire بود، توسعه یافتند.

طبق نظرسنجی داده های پروژه اینترنتی Pew نیز این هفته منتشر شد، 19 درصد از آمریکایی ها اکنون تبلت دارند. من محاسبه کردم که به این معنی است که حدود 45 میلیون نفر در ایالات متحده اکنون دارای تبلت هستند.

داده های Google-Ipsos همچنین نشان می دهد که کاربران گوشی های هوشمند همچنان از رایانه شخصی خود به اینترنت دسترسی دارند. این قابل انتظار است. اما بازار پیچیده تر و پراکنده تر می شود. ما اکنون در دنیای چند صفحه‌ای زندگی می‌کنیم که تبلت‌ها به عنوان یک «صفحه چهارم» مهم ظاهر می‌شوند. و برای خرده‌فروشان، تبلت‌ها کانالی حیاتی هستند که بسیاری تا کنون نتوانسته اند از مزایای آن استفاده کنند.

در مقاله “12 پیش بینی تلفن همراه برای سال 2012” من پیش بینی کردم که تا پایان سال 2011 65 درصد از مشترکان تلفن همراه ایالات متحده تلفن هوشمند و 35 درصد دارای تلفن های همراه خواهند بود. ممکن است کمی تهاجمی باشد اما ما در حال حاضر به 50 درصد نزدیک شده ایم.

مدخلهای مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *