اعلانیه
اعلانیه

مطالعه نشان می‌دهد که بازاریابان برند عمدتاً بی‌اطلاع و در بومی‌سازی ناآگاه هستند

national-local report تجارت الکترونیک در ایالات متحده چیزی نزدیک به 300 میلیارد دلار (کام اسکور می گوید 289 میلیارد دلار) در سال 2012 ارزش داشت. تجارت آفلاین (کالا + خدمات) بر اساس ارقام دولت ایالات متحده حداقل 7 تریلیون دلار ارزش داشت. بنابراین، تجارت محلی تقریباً 25 برابر ارزش تجارت الکترونیک است.

فعالیت در فروشگاه‌های محلی درآمد بسیار بیشتری را برای برندها و بازاریابان ملی نسبت به تبدیل‌های آنلاین ایجاد می‌کند.

پس فکر می‌کنید که بازاریابان ملی سخت کار می‌کنند تا کمپین‌های برند خود را به فروشگاه‌های آفلاین و تلاش‌های فروش مرتبط کنند. اگر این کار را کردید، اشتباه می کنید.

اکثر بازاریاب‌های ملی در مورد وظیفه هدایت مصرف‌کنندگان از تبلیغات برند به فروشگاه‌هایی که محصولاتشان را می‌توان خریداری کرد، ناتوان ظاهر می‌شوند. این همیشه وعده بازاریابی دیجیتال بومی شده بوده است. و با گذشت 15 سال از عصر اینترنت، برندها و آژانس های ملی هنوز اساساً هستند. . . بی خبر.

در حالی که بسیاری از مارک‌ها و خرده‌فروشان درک مبهمی از اهمیت بومی‌سازی تلاش‌های بازاریابی خود دارند، آن‌ها به سادگی این کار را به طور موثر انجام نمی‌دهند – البته اصلاً. این بر اساس یک نظرسنجی و گزارش جدید با عنوان “اتوماسیون برند برای فعال سازی مکان است.”

این گزارش توسط شورای CMO نوشته شده و به سفارش Balihoo، که اتوماسیون بازاریابی محلی را برای تبلیغ‌کنندگان ملی ارائه می‌دهد، نوشته شده است.

شاید شگفت‌انگیزترین یافته (حتی تکان دهنده) شکست این پاسخ دهندگان برند و آژانس در اتصال تلفن همراه به محلی یا تلقی موبایل به عنوان بخش کلیدی استراتژی بومی‌سازی باشد. در واقع، اکثر پاسخ دهندگان نظرسنجی تلفن همراه و محلی را به هم متصل نمی کنند:

Mobile low priority

در حالی که 13 درصد از افراد کم خون گفتند که «جستجوی تلفن همراه برای سوق دادن افراد به فروشگاه‌های محلی بسیار مهم است»، تنها 10 درصد گفتند که «موبایل به اندازه جستجو و اجتماعی به عنوان رانندگان برای تجربیات محلی اهمیت پیدا می‌کند». این یافته به تنهایی نشان دهنده گسست گسترده بین رفتار مصرف کننده فعلی و هوش بازاریابی و تاکتیک های بازاریابان ملی است.

در انصاف برخی از این بازاریابان، چالش‌های ساختاری یا لجستیکی (مانند اجرای کمپین‌های محلی، هماهنگی با پرسنل فروش محلی) وجود دارد که برندها و تلاش‌های آژانس‌های آنها برای بومی‌سازی مؤثر را آزار می‌دهد. اما در نهایت، بهانه بسیار کمی برای درک محدود بازار و ناتوانی آشکار شده توسط این مطالعه وجود دارد.

بومی‌سازی همچنان تحت سلطه رسانه‌های سنتی برای اکثر بازاریابان ملی است: فضای باز، روزنامه‌ها، مجلات، پست مستقیم، تلویزیون و حمایت‌های مالی رویدادها. بهترین استراتژی محلی‌سازی دیجیتالی بکار گرفته شده، وب‌سایت شرکتی است که به دنبال آن ایمیل است.

نمودار زیر شکایات این پاسخ دهندگان را در مورد بزرگترین چالش هایی که در بومی سازی کمپین های بازاریابی خود با آن روبرو هستند منعکس می کند:

national-local challenges

گزارش کامل 75 صفحه است و اینجا موجود است (ثبت نام الزامی است).


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *