اعلانیه
اعلانیه

مطالعه: موبایل و ویدئو محرک های کلیدی خرید پوشاک هستند

همانطور که بسیاری کمد لباس های خود را برای پاییز و بازگشت به مدرسه جمع می کنند، یک مطالعه جدید تاثیر شگفت‌انگیز و رو به رشد موبایل و ویدئو را برای خرید پوشاک نشان می‌دهد. این تحقیق که توسط Compete از طرف Google گردآوری شد، نشان داد که بیش از 1 نفر از هر 5 مصرف کننده پوشاک روزانه از تبلت یا دستگاه تلفن همراه خود برای خرید استفاده می کنند و از هر 10 نفر 4 نفر به دلیل تماشای ویدیوهای پوشاک از یک فروشگاه یا وب سایت خرده فروشی بازدید می کنند.

درصد افرادی که هر روز از دستگاه‌ها برای خرید استفاده می‌کنند.

این مطالعه بر اساس نظرسنجی می 2012 از افرادی که در 6 ماه گذشته به صورت آنلاین در مورد پوشاک تحقیق کرده یا خرید کرده اند، و همچنین تجزیه و تحلیل جریان کلیک جمع آوری شده است. هدف بررسی این بود که چگونه رسانه های دیجیتال بر خرید پوشاک تأثیر می گذارد.

لباس لزوماً تبدیل طبیعی به تحقیق و خرید دیجیتال نیست، زیرا بسیاری از مردم می‌خواهند قبل از خرید لباس، آن را امتحان کنند. با این حال، به نظر می رسد خرید دیجیتال آنقدر فراگیر شده است که طبق پیش بینی های Forrester Research، بیش از نیمی از فروش پوشاک تا پایان سال 2012 تحت تأثیر منابع آنلاین قرار خواهد گرفت.

بیشتر این خریدهای دیجیتالی پوشاک در دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شود – بیشتر زمانی که آنها در خانه هستند.

بیش از 69 درصد از مصرف‌کنندگان از طریق تلفن یا رایانه لوحی خود در خانه خرید می‌کردند، در حالی که 28 درصد در حین انتظار در صف، 27 درصد در محل کار و 31 درصد در فروشگاه خرید کردند. هنگامی که از دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند، افراد در حال مقایسه قیمت‌ها و جستجوی تبلیغات یا کوپن‌ها (56%)، خواندن نظرات (42%)، جستجوی موجودی (38%)، اسکن بارکدها در فروشگاه‌ها (16%) و تماس هستند. خرده فروش یا سازنده (13%).

این محققان تلفن همراه برای خرده‌فروشان پوشاک بسیار ارزشمند هستند، خریدهای مکرر و هزینه‌های بیشتری برای هر سفارش متوسط ​​انجام می‌دهند. 25 درصد از محققان تلفن همراه در شش ماه گذشته بیش از 6 بار پوشاک خریداری کردند، در حالی که 16 درصد از محققان غیر موبایلی. هفتاد و هشت درصد بیش از 50 دلار برای آخرین خرید پوشاک خود خرج کردند، در مقایسه با 56 درصد از محققان غیر موبایل. علاوه بر این، محققان دریافتند که تقریباً نیمی از خریداران پوشاک موبایل هنگام استفاده از دستگاه‌های خود، برندهای جدیدی را کشف می‌کنند.

ویدئو همچنین به یک تأثیرگذار کلیدی برای خرید آنلاین پوشاک تبدیل شده است، به ویژه در میان افراد هزاره (18 تا 34 سال). این مطالعه نشان داد که 31٪ از خریداران از YouTube برای خرید پوشاک استفاده می کنند و 37٪ یک ویدیو را در یک وب سایت خرده فروشی تماشا می کنند. و کسانی که از طریق ویدیو تحقیق می‌کنند خرج‌کننده‌های زیادی هستند – 28٪ از کسانی که تحقیق ویدیویی انجام دادند بیش از 500 دلار در 6 ماه گذشته هزینه کردند، در حالی که فقط 2٪ از محققان غیر ویدئویی این کار را کردند.

یکی از محرک‌های کلیدی، روند ویدیوهای «حرکت» تولید شده توسط کاربر است – که در آن وبلاگ‌نویسان ویدیوهایی را پست می‌کنند که آخرین خریدهای خرید خود را نشان می‌دهند. برخی از این وبلاگ نویسان، مانند MacBarbie07، بیش از 100 میلیون بازدید ویدیو داشته اند. گوگل می گوید حجم این ویدیوها در یوتیوب در حال افزایش است. از نزدیک به 600000 ویدیوی “حرکت” در YouTube، بیش از 35000 در ماه گذشته آپلود شده است. این اعداد با تجربه توصیف شده توسط کلی کوک، معاون بازاریابی در خرده‌فروشی کفش DSW مطابقت دارد. در یک سخنرانی در کنفرانس eTail بوستون این هفته، کوک از ویدئوهای “حجم” به عنوان مهم و در حال رشد نام برد.

این مطالعه نشان داد که این خریداران آنلاین پوشاک می توانند انگیزه خریدهای فوری داشته باشند. در توضیح اینکه چرا خریدهای فوری انجام دادند، 73 درصد گفتند که معامله خوبی دریافت کردند، 19 درصد ارسال رایگان دریافت کردند، 19 درصد گفتند که دوست دارند جدیدترین ترندها را بپوشند، 17 درصد گفتند که یک کارت هدیه دارند، و 13 درصد گفتند که بیشتر خرید کرده اند. آستانه حمل و نقل رایگان به طور کلی 34٪ از خریداران گفتند که پس از دیدن یک تبلیغ ویدیویی آنلاین تشویق به خرید شدند.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *