اعلانیه
اعلانیه

مطالعه: مصرف کنندگان مرفه بیشتر از گروه های کم درآمد از کوپن های دیجیتال استفاده می کنند

ارائه دهنده بازاریابی کوپن دیجیتال RevTrax یافته‌های مطالعه‌ای را منتشر کرده است که شامل چندین ماه فعال‌سازی کوپن دیجیتال و d داده های بازخرید در فروشگاه در سراسر ایالات متحده. این شرکت مکان‌های پیشرو و روندهای جمعیتی مرتبط با فعالیت کوپن دیجیتال را شناسایی می‌کند.

داده های این مطالعه در سه ماهه دوم 2012 و بر اساس میلیون ها تراکنش آنلاین به آفلاین جمع آوری شد.

برترین شهرهای کوپن دیجیتال طبق RevTrax عبارتند از شارلوت، N.C. روچستر، نیویورک؛ رالی، N.C. ویرجینیا بیچ، ویرجینیا و هانتسویل، آلا. ایالت های برتر به طور کلی کارولینای شمالی، ویرجینیا، پنسیلوانیا، فلوریدا و نیویورک بودند.

این شرکت همچنین گفت که پنج دسته جمعیتی برتر وجود دارد که “به احتمال زیاد از کوپن های دیجیتال استفاده می کنند.” هر چند گسترده باشند به شرح زیر هستند:

  1. مناطق با متراکم زنان
  2. مناطق جغرافیایی فشرده
  3. مناطق پرجمعیت
  4. مناطق مناسب برای خانواده
  5. مناطق با متراکم بالا

به‌عنوان بهترین روش برخاسته از داده‌ها، RevTrax توصیه می‌کند:

[T]هدف‌گذاری دو یا چند مورد از این اطلاعات جمعیتی می‌تواند فعال‌سازی کوپن دیجیتال را تا 20% افزایش دهد. به عنوان مثال، هدف قرار دادن مناطقی که خانواده پسند، پرجمعیت و متراکم زنان هستند، فعال‌سازی کوپن دیجیتال را بیش از 20 درصد افزایش می‌دهد. می توان انتظار داشت که نرخ تبدیل یک کمپین کوپن دیجیتال منعکس کننده چنین افزایشی باشد و ROI کمپین را به طور چشمگیری افزایش دهد.

فرض رایج در بین بسیاری این است که مصرف کنندگان علاقه مند به کوپن در گروه های درآمد پایین تری قرار می گیرند. در حالی که ممکن است در سناریوی کوپن کاغذی تا حدودی دقیق باشد، در مورد کوپن های دیجیتال برعکس است.

RevTrax دیگر داده‌های موجود در مورد علاقه و استفاده از کوپن دیجیتال را تأیید کرد. این شرکت گفت که “مناطق با سطح درآمد بالاتر از بیشترین کوپن های دیجیتال استفاده می کنند و تقریباً 100٪ کوپن های بیشتری نسبت به مناطقی که در سطح درآمد متوسط ​​یا اطراف آن قرار دارند، فعال می کنند.”


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *