اعلانیه
اعلانیه

مطالعه: رتبه شرکت برتر گوگل توسط کارمندان برای پاداش و مزایا

Glassdoor.com logoGoogle به صدر فهرست دیگری راه یافته است که این بار به عنوان شماره خیر شناخته شد. 1 شرکت برای بسته های پاداش و مزایای کارکنان.

سایت انجمن شغلی Glassdoor.com 25 شرکت برتر برای جبران خسارت و مزایا بر اساس نظرسنجی ها و بازخوردهای کارکنان ایالات متحده در طول سال گذشته.

Glassdoor ادعا می‌کند که «کاملاً بر اساس بازخورد کارکنان ایالات متحده که در ۱۲ ماه گذشته به اشتراک گذاشته شده‌اند، کارمندان نه تنها از حقوق، بلکه از بسته‌های مزایا و مزایای کلی مانند غذای رایگان یا حتی سفرهای سراسر شرکت به هاوایی رضایت بالایی دارند».

طبق یافته‌های آنها، گوگل، فیس‌بوک، ادوبی و سیلزفورس همگی در ده رتبه برتر قرار گرفتند و گوگل با کسب 4.4 از 5 ستاره، رتبه اول را به خود اختصاص داد. مایکروسافت در این لیست در رتبه 18 قرار گرفت و eBay در رتبه 25 قرار گرفت.

در دسامبر سال گذشته، Glassdoor فهرست برترین های خود را منتشر کرد. کارفرمایان فناوری. توییتر، که به طرز عجیبی در این لیست قرار نگرفت، در رتبه اول کارفرمای شرکت فناوری قرار گرفت، در حالی که گوگل در رتبه ششم فهرست قرار گرفت.

25 شرکت برتر Glassdoor در سال 2014 برای جبران خسارت و مزایا:

Glassdoor top 25 companies compensation & benefits 2014


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *