اعلانیه
اعلانیه

مشارکت توئیتر در بازی های المپیک NBC: نشانه ای از چیزهایی که در راه است

twitter-nbc-olympicsتویتر و NBC یک شراکت جدید را اعلام کرد در حوالی بازی های المپیک تابستانی 2012، که این هفته در لندن آغاز می شود.

این مشارکت روی سومین “صفحه هشتگ” توییتر متمرکز است، که در اواخر این هفته در twitter.com/#Olympics فعال می‌شود. توییتر کارکنانی خواهد داشت که توییت‌های مربوط به المپیک را از سوی ورزشکاران، مربیان، مقامات المپیک، شخصیت‌های NBC و دیگران نظارت می‌کنند و بهترین محتوای پیرامون هشتگ #المپیک را در یک صفحه تنظیم می‌کنند.

NBC صفحه و هشتگ را در طول پوشش روی آنتن خود در هر یک از شبکه‌هایی که پوشش ارائه می‌کنند، از جمله در پوشش اولیه در خود NBC تبلیغ می‌کند. وال استریت ژورنال گزارش کرده است که هیچ تغییری در شراکت NBC/Twitter وجود ندارد.

تویتر قبلاً صفحات هشتگ مشابهی را با رویداد یورو 2012 و NASCAR. انتظار می رود اواخر این هفته به طور رسمی صفحه هشتگ المپیک را اعلام کند.

در اوایل این ماه، NBC اعلام کرد مشارکت مشابهی در المپیک با Facebook .

رویدادهای بزرگی مانند المپیک، یورو 2012 و مسابقات نسکار ممکن است شروعی برای تلاش‌های مرتبط با رویدادهای توییتر باشد.

مدیر عامل توییتر، دیک کاستولو، به اوایل این هفته به WSJ گفت که برخی از رویدادهای بزرگ و مهم شرکت کوچک:

در جلسه ای با وال استریت ژورنال، آقای کاستولو گفت که توییتر در حال کار بر روی توسعه یک طرح نوپا است تا به کاربران خود کمک کند تا پیام هایی را که در اطراف اصلی متمرکز شده اند درک کنند. رویدادها و ورزش‌ها، که اساساً حضور بیشتری را در اطراف رویدادهای زنده شبیه به «تنگ چادری» ایجاد می‌کند.

تویتر همچنین در تلاش است تا سازماندهی پست‌های توییتر را در گردهمایی‌های مقیاس کوچک‌تر برای اشخاص ثالث، مانند سازمان‌دهندگان کنفرانس، آسان‌تر کند.

کاستولو به این روزنامه گفت که توییتر می‌خواهد “تجربه مشترک در توییتر را به رویداد واقعی که در حال وقوع است نزدیک‌تر کند.”


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *