اعلانیه
اعلانیه

مخاطرات عشق: حواس پرتی در طول نامزدی طولانی مدت

بدون توجه به سمت کسب و کار شما، شما نیز مانند بقیه ما مشروط شده اید که برای تعامل طولانی مدت تلاش کنید. اگر یک آژانس هستید، به گونه ای تربیت شده اید که از پروژه یکباره یا کمپین منفرد و ارائه وضعیت آژانس رکورد، یا حداقل یک ترتیب مبتنی بر نگهدارنده اجتناب کنید.

اگر طرف فروش هستید، می‌دانید که چگونه به طرز ماهرانه‌ای خلبان یا پیشنهاد آزمایش و زاویه را برای تماس طولانی‌مدت کنار بگذارید. آزمایش ها برای وامپ ها هستند. ما در بازی به پوست نیاز داریم تا ظرفیت خودمان برای موفقیت را درک کنیم.

برای داشتن زمان و مکان برای تصور، اجرا و اجرای وعده مشارکت – و سپس عمیق‌تر کردن کار در طول زمان از طریق یادگیری، حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد. به علاوه، داشتن چیزی که از بیرون شبیه عشق طولانی مدت و پایدار به نظر می رسد، رقابت را از بین می برد… درست است؟relationships

مشکل این مفهوم این است که تمرکز ما بر تعهد بلندمدت از ابتدا همیشه مبتنی بر تعهد بلندمدت برای غنی‌سازی تعامل بین افراد درگیر نیست. قلمرو هدایت‌شده، جایی که ما عمدتاً بر بهبود عملکرد بازاریابی، رسانه‌ها و دارایی‌های خلاق تمرکز کرده‌ایم، فراموش می‌کنیم که همان اهتمام را در مورد بخش انسانی تعامل به کار ببریم.

قبل از اینکه بتوانیم برای این نوع تعهد ارزش قائل شویم و اصرار داشته باشیم که برای چشم‌اندازهای بلندمدت تجاری ما کلیدی است، آیا به برنامه‌ای برای اطمینان از قدرت ماندگاری تیم، افرادی که کسب‌وکار را مدیریت می‌کنند، نیاز نداریم؟ آره. و این به مواردی مانند دامنه هوش، پاسخگویی استراتژیک و حفظ مکانی برای بازی برمی گردد.

حوزه اطلاعات

آیا تیم شما به اندازه کافی گسترده و بزرگ فکر می کند؟ اگر شما یک بازاریاب هستید، آیا آژانس شما از دامنه دانش مناسبی برخوردار است؟ این به پلتفرم‌ها گسترش می‌یابد، فناوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها را فعال می‌کند – همه چیزهایی که باید بدانید تا بتوانید بازاریابی مبتنی بر داده را در کانال‌ها با کارایی کامل اجرا کنید.

اگر شما یک آژانس هستید، آیا مشتری بالقوه برند پذیرا است و پذیرای ایده های جدید، کاوش و ریسک پذیری است؟ اگر طرف عرضه هستید، همه این موارد صدق می‌کند – شما آژانس‌ها و مارک‌هایی را می‌خواهید که آن را دریافت کنند، باز باشند و به سمت آن تکیه کنند و چیزهایی را امتحان کنند، از دید کوتاه و بلند یکسان. هر دو ضروری هستند.

امروز، با چنین فضای پیچیده و زیر شکم فناوری همیشه در حال تکامل، سطح معینی از انعطاف‌پذیری فکری برای آینده خوب است. ما نمی‌توانیم کنجکاو باشیم – که منجر به کوری یا روش روباتیک خاصی می‌شود که اجازه تکامل را نمی‌دهد.

پاسخگویی استراتژیک

در اوایل، بر اساس چند چیز، کسب‌وکار جدیدی را برنده می‌شویم: شهرت، مجموعه کاری مرتبط، وعده/نشان‌دادن نتایج و مهمتر از آن، ارتباط بر اساس ایده‌های استراتژیک. ما بر اساس اینکه مسیر رو به جلو را چگونه می بینیم، با یکدیگر همنوا می شویم. یا در حال حاضر از نظر استراتژیک در یک صفحه هستیم، یا به راهبردی که طرف مقابل ارائه کرده احترام می گذاریم و اعتماد داریم که تعامل ما می تواند ما را به جایی که می خواهیم برسانیم. اما، اغلب، وقتی به علف های هرز می افتیم، تاکتیکی می کنیم، غرق در روزمرگی می شویم، از هم می پاشد.

مهم است که گهگاه یکپارچگی استراتژیک تعامل را بررسی کنید. چگونه به آنجا می رسیم؟ روش‌ها و تاکتیک‌های ما چقدر نسبت به استراتژی مورد توافق پاسخگو هستند؟ مهم نیست کجا می نشینید، تیمی می خواهید که اهداف شما را بدست آورد، زندگی کند و نفس بکشد. ما باید همچنان استراتژیک در چشمان یکدیگر نگاه کنیم و آن ترکیب ذهنی ولکان را بررسی کنیم که در وهله اول ما را در مسیر عاشق شدن هدایت کرد.

نگه داشتن مکانی برای بازی

در نهایت، بله، ما همچنان برای بلندمدت تلاش می کنیم. این یک راه آرام تر و سالم تر برای ایجاد یک کسب و کار است. شما نمی توانید هر سال یک بازی طولانی مدت از هزاران پروژه کوچک را پشت سر بگذارید. اما، مکانی برای آزمایش و خلبان در طول مسیر وجود دارد.

همانطور که ممکن است با امتحان کردن چیزهای مختلف رابطه خود را تازه نگه دارید، در برنامه اصلی خود نیز ضروری است که با تیم خود سفرهای مختلف را توسعه دهید – سرمایه گذاری در قلمرو جدید در مکان ها، پلتفرم ها، خلاقیت، پیام رسانی یا علم و… فناوری پشت همه چیز امتحان کردن چیزهای جدید به طور مشترک در یک تعامل موجود، جرقه ای حیاتی می دهد.

به طور خلاصه، ما در ترجیح پیش‌فرض تعامل بلندمدت به خود آسیب می‌رسانیم، بدون اینکه مراقب نحوه تعامل خود به عنوان افراد درون آن باشیم – هوش، رویکردها، ایده‌های استراتژیک و روحیه همکاری برای آزمایش چیزهای جدید. اگر ما فقط عشق بورزیم، عشق بورزیم، بدون اینکه عمیق شویم و واقعی شویم، بلندمدت به همان اندازه کم عمق و زودگذر است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

کندال آلن برای استراتژی WIT به‌عنوان کارمند ارشد در امور شرکتی و روابط رسانه‌ای، به‌عنوان کار اصلی‌اش، به مشتریان متعدد رسانه و فناوری داده خدمات ارائه می‌دهد. او همچنین از طریق شرکت خود، Influence Collective، LLC، فعالیت‌های مشترک را انجام می‌دهد. – مشاوره و حمایت از کارآفرینان رسانه و فناوری با همکاری سایر شرکای مورد اعتماد و مدیران شرکت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *