گرفتن صفحه از یونان Lacta Chocolate، Cornetto، یک شرکت اروپایی بستنی متعلق به Unilever، با قسمت دوم مجموعه Cupidity خود، مجموعه ای از فیلم های آنلاین که عشق جوان را بررسی می کند، منتشر شد.
این فصل اخیر با عنوان مسافران، نگاهی به یک مرد و یک زن جوان و ارتباط از دست رفته آنها دارد. این کاوش دو دیدگاه متفاوت در مورد پیمودن مسیری است که در زندگی فرد وجود دارد، برای اینکه چه کسی آن مسیر را طی میکنید و چرا ممکن است بخواهید هر از گاهی فضایی برای ارزیابی مجدد آن مسیر باقی بگذارید.
این فیلم پاییز گذشته در جنوب ایتالیا فیلمبرداری شد و آخرین ذرهای از جذابیت رویایی را که ممکن است از یک داستان عاشقانه در اروپا انتظار داشته باشید، میچکد.
عشق اصلی Lacta در First Site، ایجاد شده توسط OgilvyOne، بسیار موفق بود، بسیاری از دنبالکنندگان را در داستانها ایجاد کرد، توسط یک کمپین فیسبوک پشتیبانی شد که باعث شد صفحه این برند به محبوبترین صفحه در یونان تبدیل شود و از همه مهمتر، فروش را افزایش داد 9 % در میان کاهش -8 درصد دسته.
در حالی که این کار کورنتو برای آمارهای مطالعه موردی بسیار جدید است، از زمان فیلمهای BMW، برند با محتوای طولانی مارک تجاری از این نوع موفقیت کسب کرده است. اگر به خوبی انجام شده باشد، اگر سرگرم کننده باشد، اگر جذاب باشد… در نهایت نتیجه خواهد داد.
]http://youtu.be/QWVut7UZe-I[/youtube]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.