اعلانیه
اعلانیه

مایکروسافت 13 دامنه مرتبط با بینگ را از Squatter برنده شد

microsoft-building-logo-1920

در تصمیمی که هفته گذشته اعلام شد، مایکروسافت 13 دامنه را از یک سایبری اسکواتر مستقر در تایوان برنده شد.

این یک مورد سریع بود. مایکروسافت شکایت خود را در 24 سپتامبر ارسال کرد و از انجمن داوری ملی (NAF) خواست تا مالکیت دامنه ها را منتقل کند. از ثبت نام کننده، Chiou Ji-an. دامنه های فهرست شده در شکایت همه شامل نام موتور جستجوی مایکروسافت، Bing:

است

bing119.com
bing1314.com
bing168.com
bing911.com
bingaudio.com
bingbaidu.com
bingbio.com
bingbrazil.com
bingegypt.com
bingface.com
bingfrance.com
bingspain.com
bingvision.com

متهم به داور NAF گفت که “bing” در زبان چینی به معنای “سرباز” است و او قصد دارد وب سایت هایی را درباره سربازان ارتش ایجاد کند. اما هیچکدام به‌طور واقعی توسعه نیافته‌اند، علی‌رغم اینکه همه آنها بین سال‌های 2009 و 2011 ثبت شده‌اند. برخی از دامنه‌ها پارک شده و برای فروش فهرست شده‌اند، و برخی دیگر به وب‌سایتی هدایت می‌شوند که «روشی جدید انقلابی برای کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی شما» را ارائه می‌دهد. (Suuuuuuuure.)

NAF تحت تأثیر دفاع سرباز ارتش قرار نگرفت و کنترل همه 13 دامنه را به مایکروسافت واگذار کرد. یکی از سخنگویان مایکروسافت به ما تأیید کرده است که اکنون مالک دامنه ها است، حتی اگر سوابق WHOIS هنوز ثبت کننده اصلی را به عنوان مالک فهرست می کند.

(نکته از طریق TheDomains.com)


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *