اعلانیه
اعلانیه

Microsoft اعلام نتایج قوی سه ماهه سوم مالی اوایل امروز بعدازظهر. این شرکت درآمد 17.4 میلیارد دلاری را گزارش کرد که نسبت به سال گذشته 6 درصد بهبود داشته است. درآمد خالص 5.11 میلیارد دلار بود.

بخش خدمات آنلاین، که Bing و AdCenter را در خود جای داده است، درآمد 707 میلیون دلاری گزارش کرده است. ضرر دیگری به مبلغ 479 میلیون دلار وجود داشت، اما تقریباً 300 میلیون دلار بهبود در مقایسه با سال قبل (776 میلیون دلار) بود.

سرگرمی ها و دستگاه ها نیز 229 میلیون دلار ضرر نشان دادند. مایکروسافت اعلام کرد که 1.4 میلیون کنسول در سه ماهه سوم مالی فروخته است. اما فروش نسبت به سال گذشته 48 درصد کاهش داشته است. Xbox این شرکت سهم بازار کنسول های پیشرو (42 درصد) را حفظ کرد.

مایکروسافت به‌طور خاص در مورد فروش گوشی‌های ویندوزفون (یا لومیا 900) به جز اشاره به راه‌اندازی آن صحبتی نکرد. اوایل امروز، مدیرعامل نوکیا، استفان الوپ، گفت که “نتایج فروش واقعی [برای Lumia 900] تا کنون متفاوت بوده است”.

در زیر خلاصه ای از نتایج مایکروسافت آمده است:

عملکرد هم برای Office (بخش تجاری) و هم برای خدمات و نرم افزار سازمانی (سرور و ابزار) قوی بود. بازار رایانه های شخصی نیز نشانه هایی از حیات را نشان داد. مایکروسافت گفت که بازار رایانه های شخصی 2 درصد به 4 درصد رشد کرده است، اگرچه درآمد ویندوز خودش از بازار کلی پیشی گرفته است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *