اعلانیه
اعلانیه

مایر یاهو یک Googler دیگر را به عنوان “رئیس کارکنان” انتخاب می کند، آیا کار بیشتری به دست می آید؟

براساس به Business Insider، ماریسا مایر حداقل یک کارمند دیگر گوگل را متقاعد کرده است که بیاید و با او در یاهو کار کند. آن شخص اندرو شولت است که اکنون “رئیس کارکنان” یاهو است.

پیش از این، شولت از زمان پیوستن به آن در سال 2007، چندین سمت در Google داشت. اخیراً او مدیر محصول بود و بازاریابی +Google را مدیریت می کرد. اولین کارمند Google که Mayer استخدام کرد آنه اسپیریتو بود که در Google در روابط عمومی بود و اکنون شغلی مشابه در یاهو دارد.

این یک شرط مطمئن است که مایر با دیگران در Google در تلاش برای استخدام آنها صحبت می کند. فراتر از نیروی شخصیتی و اشتیاق او، مشخص نیست که چه انگیزه‌هایی وجود دارد – شاید سهام در یاهو بالقوه احیا شده یا فرصتی برای «تاثیرگذاری» و بازسازی یک برند اینترنتی عالی؟

Mayer قبلاً تغییرات متعددی را در شرکت اعمال کرده است، که از چند جهت آن را بیشتر به گوگل تبدیل کرده. >

خیلی زود است که بگوییم آیا تلاش‌های مایر نتیجه خواهد داد یا خیر. با این حال به نظر می رسد انرژی جدیدی در شرکت وجود دارد و من معتقدم تمرکز مایر بر توسعه محصول و فناوری درست است. مایر به جای کاهش هزینه‌ها و مدیریت کسب‌وکارهای بالغ یاهو در تلاش است تا این شرکت را به رشد بازگرداند.

مدخلهای مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *