پیش از این، شولت از زمان پیوستن به آن در سال 2007، چندین سمت در Google داشت. اخیراً او مدیر محصول بود و بازاریابی +Google را مدیریت می کرد. اولین کارمند Google که Mayer استخدام کرد آنه اسپیریتو بود که در Google در روابط عمومی بود و اکنون شغلی مشابه در یاهو دارد.
این یک شرط مطمئن است که مایر با دیگران در Google در تلاش برای استخدام آنها صحبت می کند. فراتر از نیروی شخصیتی و اشتیاق او، مشخص نیست که چه انگیزههایی وجود دارد – شاید سهام در یاهو بالقوه احیا شده یا فرصتی برای «تاثیرگذاری» و بازسازی یک برند اینترنتی عالی؟
Mayer قبلاً تغییرات متعددی را در شرکت اعمال کرده است، که از چند جهت آن را بیشتر به گوگل تبدیل کرده. >
خیلی زود است که بگوییم آیا تلاشهای مایر نتیجه خواهد داد یا خیر. با این حال به نظر می رسد انرژی جدیدی در شرکت وجود دارد و من معتقدم تمرکز مایر بر توسعه محصول و فناوری درست است. مایر به جای کاهش هزینهها و مدیریت کسبوکارهای بالغ یاهو در تلاش است تا این شرکت را به رشد بازگرداند.
مدخلهای مرتبط
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.