اعلانیه
اعلانیه

مانکن‌های بی‌چهره توجه جوانان بی‌خانمان و گمشده را جلب می‌کنند

bellefaire_jcb_homeless

Bellefaire JCB، سازمانی که مراقبت، آموزش و حمایت را برای بهبود سلامت عاطفی، جسمی و فکری کودکان، بزرگسالان جوان و خانواده‌ها ارائه می‌کند، کمپینی را با هدف افزایش آگاهی عمومی درباره مسائل پیرامون جوانان بی خانمان و مفقود شده و آموزش جوامع در مورد چگونگی کمک آنها.

این کمپین چریکی که توسط دونر ایجاد شد، دارای چهره‌های بدون چهره، اساساً مانکن‌هایی بود که در سراسر کلیولند بزرگ قرار داشتند. هر یک از این چهره‌ها لباس گرمکنی به تن دارند که دلیل بی خانمانی خود را به اشتراک می‌گذارد و به مسائل مختلف آگاهی می‌دهد.

به عنوان مثال، یکی از تیترهای گرمکن این است که “پدرم مرا بیرون انداخت چون همجنسگرا هستم”، در حالی که دیگران می خوانند، “من گم شده ام و پدر و مادرم اهمیتی نمی دهند” و “دوست پسر مادرم مرا آزار می دهد” “

یک برچسب طبقه همراه با هر شکل است که اطلاعات بیشتری در مورد مشکل و نحوه کمک رهگذر ارائه می دهد. این کمپین همچنین شامل PSA های تلویزیونی و رادیویی، و همچنین رسانه های اجتماعی و اعدام های چاپی است.

در PSA می‌توانید نحوه واکنش مردم به ارقام را ببینید. بعضی ها درست می گذرند. دیگران به دقت نگاه می کنند و پیام را دریافت می کنند.

این کمپین به اندازه کمپین آگاهی بی خانمان‌ها که مردم را درگیر کرده بود بسیار جذاب یا سخت نیست از کنار عزیزانشان بگذرید که طوری لباس پوشیده بودند که انگار بی خانمان هستند اما تلاش، با این وجود، ارزشمند است و رویکرد نسبتاً منحصر به فرد است.

[youtube]http://youtu.be/tiiomDuv60U[/youtube]

آیا یک اثر خلاقانه عالی دیده‌اید که ارزش اشتراک‌گذاری را داشته باشد؟ اگر چنین است، ما دوست داریم آن را در اینجا برجسته کنیم. لطفاً موارد ارسالی را به [email protected]

ارسال کنید


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *