اعلانیه
اعلانیه

جدیدترین تکرار تبلیغات فیس بوک، داستان های حمایت شده، شبکه اجتماعی محبوب را در کالیفرنیا به آب داغ تبدیل کرده است. یک شکایت مستقر در کالیفرنیا علیه فیس بوک مطرح شد که بیان می کرد داستان های حمایت شده قوانین ایالتی را نقض می کنند و تقلبی هستند. قاضی منطقه ای ایالات متحده، لوسی کوه، پیشنهاد فیس بوک برای رد این شکایت را رد کرد و گفت:

شاکیان تئوری منسجمی را بیان کرده اند که چگونه به دلیل سوء استفاده از نام ها، عکس ها و شباهت خود از نظر اقتصادی آسیب دیده اند

]https://www.youtube.com/watch?v=ce3P79ktpTk[/youtube]

اساس دعوا این است که داستان‌های حمایت شده تبلیغات پولی هستند که بدون رضایت پست‌ها، تصاویر و نام‌های شخصی را وارد می‌کنند. فیس بوک با نمایش این اطلاعات شخصی، قانون کالیفرنیا را در مورد تاییدیه های تجاری نقض می کند. در اینجا گزیده ای از بخش 3344 قانون مدنی کالیفرنیا آمده است:

(الف) هر شخصی که آگاهانه از نام، صدا، امضا، عکس یا شباهت دیگری به هر شکلی بر روی یا در محصولات، کالاها یا کالاها یا برای اهداف تبلیغاتی یا تبلیغاتی استفاده کند. فروش یا درخواست خرید محصولات، کالاها، کالاها یا خدمات، بدون رضایت قبلی آن شخص، یا در مورد خردسال، رضایت قبلی والدین یا قیم قانونی وی، مسئول هر گونه خسارات وارده به شخص یا قیم قانونی او خواهد بود. افرادی که در نتیجه آن آسیب دیده اند.

داستان‌های حمایت‌شده از ژانویه امسال منتشر شده‌اند. فیس بوک همچنین به طور فعال انواع تبلیغات جدید از جمله کوپن و تبلیغات موبایل.

ورودی های مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *