اعلانیه
اعلانیه

فیس بوک: 500000 صفحه از پست های تبلیغاتی استفاده کرده اند، 70 درصد به تبلیغ کنندگان تکراری تبدیل شده اند

facebook-moneyفیس بوک موفقیت محصول پست های تبلیغاتی آن و موفقیت کلی تبلیغات در فید خبری در طول تماس درآمد امروزش، که در آن اعداد مالی سه ماهه چهارم را اعلام کرد که بالاتر از برآوردهای تحلیلگران است.

در طول تماس کسب درآمد، شریل سندبرگ مدیر اجرایی فیس بوک اعلام کرد که تقریباً 500000 صفحه پست های تبلیغاتی، محصول تبلیغاتی که به صاحبان صفحه این فرصت را می دهد تا به روز رسانی وضعیت را به کاربران بیشتری از فیس بوک ارائه دهند. هزینه ها به تعداد طرفدارانی که یک صفحه دارد بستگی دارد و می تواند از چند دلار تا هزاران دلار متغیر باشد.

صاحبان صفحه بزرگ و کوچک از ایده پست های تبلیغاتی و روشی که فیس بوک دسترسی طبیعی پست ها را در چند ماه گذشته کاهش داده است، و گفت که آنها نباید برای دسترسی به کاربران فیس بوک که قبلاً صفحات خود را “لایک” کرده اند، هزینه ای بپردازند. مارک کوبان، مالک دالاس ماوریکس، یکی از سرسخت‌ترین منتقدان بود، در توییتی که ناامیدی خود را در فیس‌بوک توئیت می‌کرد از تیم درخواست می‌کرد تا مبلغی را پرداخت کند. 5000 دلار برای تبلیغ یکی از پست‌هایش در نوامبر.

اما بدیهی است که پست‌های تبلیغاتی از بین نمی‌روند و فیس‌بوک می‌گوید که صاحبان صفحه آن‌ها را در تعداد بیشتری به کار می‌گیرند. سندبرگ گفت که حدود 30 درصد از کاربران پست‌های تبلیغاتی تبلیغ‌کنندگان جدید هستند و 70 درصد مشتریان مکرر می‌شوند.

پست های تبلیغاتی هنوز بخش کوچکی از درآمد کلی فیس بوک است. بعداً در این تماس، مدیرعامل مارک زاکربرگ گفت که این شرکت کمتر از 5 میلیون دلار از چیزهایی مانند هدایا و پست های تبلیغاتی دریافت کرده است.

تبلیغات فید خبری بهتر از تبلیغات ریلی راست

این شرکت همچنین موفقیت کلی تبلیغات News Feed را تبلیغ کرد و گفت که اکنون 65 درصد از تبلیغ کنندگان فیس بوک در آنجا تبلیغ می کنند — از 50 درصد در پایان سه ماهه سوم.

David Ebersman، مدیر مالی، گفت که تبلیغات News Feed برای تبلیغ‌کنندگان بهتر از نمایش تبلیغات در ریل مناسب است. بر اساس اندازه‌گیری داده‌های انجام شده با Datalogix، فیس‌بوک می‌گوید تبلیغات News Feed 8 برابر فروش آفلاین بیشتری نسبت به تبلیغات راه‌آهن راست دارد.

اگرچه عقل مرسوم این بود که کاربران ممکن است از دیدن تبلیغات در فید خبری رد شوند، فیس بوک می گوید که تأثیر بسیار کمی بر رفتار کلی کاربر داشته است. زاکربرگ گفت که قرار دادن تبلیغات در News Feed تنها به کاهش حدود دو درصدی در “لایک” و نظرات منجر شد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *