اعلانیه
اعلانیه

دو گزارش جالب فیس بوک امروز منتشر شد، یکی نشان دهنده رشد تخمینی شبکه اجتماعی شبکه و شبکه دیگر نشان می دهد که رقبا ممکن است در حال خوردن باشند افزایش سهم بازار. فیس بوک بیان می کند که آنها در حال حاضر “بیش از 800 میلیون” کاربر فعال دارند که 50٪ از آنها هر روز به فیس بوک وارد می شوند.

فیسبوک به یک میلیارد می رسد؟

شرکت دیجیتال، iCrossing، نگاهی به 800 میلیون کاربر اخیر انداخت. حساب کنید و یک تخمین علمی در مورد زمانی که علامت 1 میلیارد کاربر به دست می آید ایجاد کنید. نتایج نشان می‌دهد که سد میلیارد کاربر در اواسط آگوست شکسته خواهد شد:

هنگام تولید این داده ها، iCrossing از رگرسیون خطی از سال 2008 تا دسامبر 2011 برای پیش بینی اعداد آینده استفاده کرد. در حالی که رشد اولیه فیس بوک نمایی بود، رشد پس از سال 2008 خطی بوده است و محاسبه تاریخ اواسط اوت را ممکن می سازد.

فیسبوک اشتراک اجتماعی خود را در بریتانیا از دست داد

همانطور که نمودار قبلی استنباط می‌کند، فیس‌بوک همچنان به گسترش کاربران بیشتر و بیشتر ادامه می‌دهد، اما نرخ رشد در حال کاهش است. تلگراف گزارش داد که فیس بوک جایگاه قابل توجهی را در بازار شبکه های اجتماعی در بریتانیا از دست داد. در دسامبر امسال فیس بوک بیش از 7 درصد از کل بازار اجتماعی را کاهش داد. رشد خطی و نرخ بالای تثبیت شده کاربر با ظهور رقبایی مانند Google+ با کاهش مواجه خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر به گزارش کامل iCrossing یا مقاله Telegraph.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *