اعلانیه
اعلانیه

فیس بوک برنده (موقت) محرومیت از نام های جعلی در آلمان

Facebook-Ads AP گزارش که یک دادگاه آلمانی تصمیم تنظیم کننده حریم خصوصی آلمان را که با سیاست نام و هویت واقعی فیس بوک مخالف است، باطل کرده است. تنظیم‌کننده‌های حریم خصوصی با سیاست فیس‌بوک مخالفت می‌کنند زیرا قوانین حفظ حریم خصوصی و آزادی بیان آلمان و اروپا ممنوعیت نام‌های جعلی را ممنوع می‌کند.

اما تصمیم دادگاه بر اساس قوانین آلمان نیست. طبق گزارش آسوشیتدپرس، «دادگاه اداری در شمال آلمان شلسویگ در حکم روز پنجشنبه خود استدلال کرد که قوانین حفظ حریم خصوصی آلمان قابل اجرا نیست زیرا فیس بوک مقر اروپایی خود را در ایرلند دارد – که قوانین گسترده تری دارد.»

این تصمیم در ایالات متحده تحت عنوان “انتخاب قانون” قرار می گیرد، جایی که دادگاه ها مجبور هستند تصمیم بگیرند که قوانین چه کسی در شرایطی اعمال می شود که دو ایالت یا قوانین فدرال و ایالتی متفاوت است. در این مورد، قانون ایرلند به جای قوانین داخلی آلمان اعمال شد.

تنظیم‌کننده حفاظت از داده‌ها گفته است که به تصمیم دادگاه اعتراض خواهد کرد.

تقریباً مسلم است که دادگاه بالاتر اجازه نخواهد داد تصمیم دادگاه بدوی پابرجا بماند. در غیر این صورت پیامد قانونی این خواهد بود که قانون آلمان برای شرکت‌هایی که در آلمان تجارت می‌کنند اما دفتر مرکزی آن در خارج از کشور است، اعمال نمی‌شود.

بر اساس قانون ایالات متحده، شرکت‌هایی که در این کشور تجارت می‌کنند، تابع قوانین و مقررات ایالات متحده هستند. ممکن است شرایط قانونی بسیار منزوی وجود داشته باشد که در آن استثنائات وجود داشته باشد – اما نه تعداد زیادی.

تصمیم دادگاه آلمان بی شباهت به یک شرکت نفتی خارجی نیست که اجازه دارد قوانین زیست محیطی ایالات متحده را نادیده بگیرد، زیرا قوانین در کشور خود ضعیف تر هستند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *