اعلانیه
اعلانیه

فیس بوک آدرس های ایمیل نمایش داده شده را در نسخه های @facebook.com تغییر می دهد

از لحاظ تاریخی، کاربران ایمیل انتخابی را انتخاب کردند که در صفحات نمایه آنها نمایش داده شود. با این حال، فیس بوک اخیراً تمام آدرس های ایمیل نمایش داده شده را به گزینه @facebook.com مجبور کرده است. سیستم جدید پیام‌ها و ایمیل فیس‌بوک اواخر سال 2010 راه‌اندازی شد، اما استفاده از آن هرگز به‌طور کامل شروع نشد. .

یکی از بزرگ‌ترین شکایات این تغییر این است که واقعاً نحوه ارسال پیام‌ها به کاربر را تغییر می‌دهد. آدرس‌های ایمیل فیسبوک محتوای ایمیل را مستقیماً به صندوق ورودی پیام فیس‌بوک ارسال می‌کنند، چیزی که تقریباً شبیه پیام‌های سنتی فیس‌بوک است.

پیام‌هایی که مستقیماً از ایمیل دریافت می‌شوند، یک پاکت در کنار مهر زمان نشان داده می‌شوند. پیام‌های استاندارد از فیس‌بوک نمادی با تاریخ ندارند و پیام‌های ارسال شده از گپ دارای نماد حباب صدا هستند. با نگه داشتن ماوس روی هر کدام، می توانید منبع پیام را پیدا کنید:

آدرس ایمیل را می توان با رفتن به :

تغییر داد

خط زمانی شما > درباره > اطلاعات تماس > ویرایش > ایمیل‌ها

سپس کاربران می‌توانند آدرس‌های ایمیل اضافی اضافه کنند و همچنین انتخاب کنند که کدام آدرس ایمیل نمایش داده شود.

فیس‌بوک به Ars Technica گفت که این تغییرات مبتنی بر مسائل مربوط به حریم خصوصی است و موارد زیر را بیان کرد:

همانطور که در آوریل اعلام کردیم، آدرس‌ها را در فیس‌بوک به‌روزرسانی کرده‌ایم تا آنها را در سراسر سایت خود ثابت کنیم. علاوه بر اینکه همه یک آدرس دریافت می‌کنند، ما همچنین تنظیمات جدیدی را ارائه می‌کنیم که به افراد این امکان را می‌دهد تا تصمیم بگیرند کدام آدرس را می‌خواهند در جدول زمانی خود نشان دهند. از زمان راه‌اندازی تایم لاین، افراد این توانایی را داشته‌اند که پست‌هایی را که می‌خواهند در تایم لاین‌های خودشان نشان داده یا پنهان کنند، کنترل کنند، و امروز ما آن را به اطلاعات دیگری که پست می‌کنند، از آدرس فیس‌بوک شروع می‌کنیم.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *