اعلانیه
اعلانیه

فیس‌بوک «رلیف رالی» 19 درصد سود پس از اعداد خوش‌بینانه درآمد ایجاد می‌کند

آن را «تجمع امدادی» بنامید. پس از سه ماهه سوم دیروز فیس بوک (1.26 میلیارد دلار ) برآوردهای اجماع درآمد را شکست داد، تحلیلگران مالی دیدگاه خود را نسبت به شرکت تغییر دادند و بسیاری از توصیه‌ها را از «خنثی» یا «نگهداری» به «خرید» تغییر دادند. در نتیجه فیس بوک شاهد افزایش تقریبا 20 درصدی سهام خود در پایان معاملات امروز NASDAQ بود.

آه آسودگی بزرگی که در سرتاسر وال استریت شنیده می‌شد، مربوط به درآمدها و معیارهای فیس‌بوک بود. طبق گفته این شرکت، 604 میلیون کاربر فعال ماهانه تلفن همراه در سه ماهه سوم وجود داشته است که نشان دهنده افزایش ثابت ماهانه نسبت به ماه است، اما افزایش 61 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد. با این حال، این ارقام شامل اینستاگرام نمی شود که بیش از 100 میلیون کاربر تلفن همراه دارد.

شاید مهمتر از همه، موبایل 14 درصد از درآمد کلی تبلیغات (تقریباً 150 میلیون دلار) را به خود اختصاص داده است. در واقع، بخش عمده ای از درآمد دیروز به بحث در مورد کاربران تلفن همراه و الگوهای استفاده اختصاص داشت.

facebook-mobile

در اینجا چند نظر مرتبط از تماس درآمد وجود دارد transcript:

مدیر عامل شرکت مارک زاکربرگ:

[S]از زمانی که برنامه جدید سریعتر iOS را منتشر کردیم، شاهد افزایش 80 درصدی بارگذاری اخبار iOS و بیش از 20 درصد افزایش در تعامل iOS در شرایط لایک و کامنت . .

کسی که فقط از محصول دسکتاپ ما استفاده می‌کند، تنها 40 درصد احتمال دارد که از فیس‌بوک در یک روز خاص استفاده کند، اما فردی که از تلفن همراه استفاده می‌کند، 70 درصد احتمال دارد از فیس‌بوک در یک روز معین استفاده کند. . .

[اینستاگرام] بیش از 100 میلیون کاربر دارد. . . زمان تلفن همراه در اینستاگرام بیشتر از توییتر است.

کارشناس ارشد شریل سندبرگ:

یک ماه پیش، ما پیشنهادات را مجدداً معرفی کردیم، که روش جدید و قدرتمندی را برای کسب مشتریان جدید و افزایش وفاداری به کسب و کارها ارائه می دهد. هر بار که شخصی در فیس بوک ادعای پیشنهادی می کند، داستانی ایجاد می کند که با دوستان به اشتراک گذاشته می شود. از زمان راه‌اندازی، تقریباً 100000 صفحه پیشنهاد ایجاد کرده‌اند و تقریباً 30 درصد از ادعاهای پیشنهاد از دستگاه‌های تلفن همراه است. . .

لاوسون، یک فروشگاه زنجیره ای پیشرو در ژاپن، از پیشنهادات فیسبوک برای تبلیغ تخفیف بر روی مرغ سوخاری استفاده کرد. بیش از نیم میلیون نفر ادعای این پیشنهاد را داشتند که 92٪ از آنها این پیشنهاد را از طریق دستگاه تلفن همراه خود انجام دادند و بازدهی 7 برابری در هزینه تبلیغات ایجاد کردند.

فیس‌بوک یک IPO منفجر و سپس یک Q2 ضعیف داشت که باعث شد بسیاری از مردم در مورد آینده این شرکت شک کنند، به خصوص با توجه به انتقال به استفاده از تلفن همراه. غافلگیری درآمدهای سه ماهه سوم و جزئیات مربوط به رشد موبایل تا حدودی این ترس ها را کاهش داده است، به همین دلیل است که سهام امروز افزایش یافت.

ببینیم آیا شرکت می‌تواند آن را ادامه دهد یا خیر.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *