اعلانیه
اعلانیه

فروش جمعه سیاه بالای 1 میلیارد دلار در حالی که وب برای افزایش خرید دوشنبه سایبری حتی بیشتر آماده می شود

این آخر هفته، comScore زمان_Surges_Past_inthe-Black_Friday_Billion_Black فروش آنلاین جمعه سیاه به بیش از یک میلیارد دلار رسید. انتظار این است که امروز، روزی که نامشخص “دوشنبه سایبری” نامگذاری شده است، فروش آنلاین بالقوه بیش از مجموع روز جمعه باشد و شاید به 1.5 میلیارد دلار برسد زیرا آمریکایی ها از قید و بند ریاضت اقتصادی که مخارج تعطیلات را در چند سال گذشته محدود کرده است، کنار گذاشته اند.

جمعه سیاه در ابتدا اشاره‌ای به تخفیف‌های شدید فروش در فروشگاه‌ها بود، در حالی که سایبر دوشنبه برای روزی نامگذاری شد که مردم به سر کار خود بازگشتند و می‌توانستند با اتصال پرسرعت آنلاین خرید کنند. واقعیت امروز پیچیده‌تر است، به طوری که اکثر مردم به اتصالات اینترنت “پهن باند” در خانه دسترسی دارند و بیش از نیمی از مشترکان تلفن همراه تلفن هوشمند دارند. بنابراین دوشنبه سایبر به روز دیگری از معاملات و تخفیف ها تبدیل شده است.

معاملات آنلاین روز شکرگزاری در ایالات متحده آغاز شد. طبق گزارش comScore، در واقع، فروش آنلاین در روز شکرگزاری سریع‌تر از هر روز خرید تعطیلات دیگری رشد می‌کند و در طول پنج سال گذشته نزدیک به 130 درصد افزایش یافته است.

بر اساس ترافیک Hitwise به 500 سایت خرده فروشی برتر نسبت به سال گذشته رشد داشته است. آمازون برترین سایت خرده فروشی آنلاین بود و پس از آن Walmart، Best Buy، Target و JC Penney قرار گرفتند.

Hitwise گزارش داد که “در میان 5 سایت برتر، JC Penney با 26% بیشترین رشد روز به روز را داشته است. با نگاهی به 20 سایت خرده فروشی برتر در جمعه سیاه، سایت اپل استور بیشترین رشد روز به روز را با 99 درصد مشاهده کرد. ComScore یک لیست مشابه اما کمی متفاوت از پنج سایت برتر جمعه سیاه داشت:

طبق گزارش فدراسیون ملی خرده فروشی (NRF) تقریباً 250 میلیون مشتری در طول تعطیلات طولانی روز شکرگزاری از فروشگاه ها یا آنلاین خرید کردند. به طور متوسط ​​مردم حدود 423 دلار در این سال در مقایسه با 398 دلار در سال 2011 خرج کردند. NRF گفت که هزینه های کلی حدود 13 درصد افزایش یافته و به بیش از 59 میلیارد دلار در تعطیلات آخر هفته خرید چهار روزه رسیده است.

شرکت‌های سنجش آنلاین به کنار هم قرار دادن و تداوم نوعی دوگانگی کاذب بین فروش آنلاین و آفلاین ادامه می‌دهند. مصرف‌کنندگان تفاوت‌های یکسانی قائل نمی‌شوند و آزادانه بین خریدهای آنلاین و درون فروشگاهی حرکت می‌کنند و گوشی‌های هوشمند به عنوان پل ارتباطی بین آن‌ها هستند.

مصرف‌کنندگان آمریکایی که از فروشگاه‌ها بازدید می‌کردند، قیمت‌ها را بررسی کردند و از طریق تلفن‌های هوشمند خود به صورت آنلاین خرید کردند. در برخی موارد، این جستجوهای تلفن هوشمند منجر به خریدهای آنلاین بعدی شد.

IBM گزارش کرد در سال جاری که «خریدهای تلفن همراه با 24 درصد از مصرف‌کنندگان که از دستگاه تلفن همراه برای بازدید از سایت یک خرده‌فروش استفاده می‌کنند، افزایش یافت، از 14.3 درصد در سال 2011. فروش تلفن همراه از 9.8 درصد در سال 2011 از 16 درصد فراتر رفت.

منبع: IBM

ما اکنون کاملاً در دنیای چند صفحه‌ای هستیم که مصرف‌کنندگان به‌طور روان بین خرید آنلاین، آفلاین و تلفن همراه (از جمله تبلت‌ها) حرکت می‌کنند. خرده‌فروشان و محققان هنوز نتوانسته‌اند این دیدگاه‌های خریدار چند کانالی را پیدا کنند و ادغام کنند.

در حالی که شروع تعطیلات آخر هفته برای خرید تعطیلات نشانه بسیار خوبی برای اقتصاد خرده‌فروشی بود، باید ببینیم آیا مصرف‌کنندگان این سطوح هزینه را در ماه دسامبر حفظ می‌کنند یا خیر.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *