دستیابی دقیق به مخاطبین مناسب جام مقدس تبلیغات است – چه آنلاین و چه غیر آنلاین. Nielsen جدید مطالعه نشان میدهد که هدفگیری دقیق آنلاین، به نوعی کار میکند، و کسانی که مصرفکنندگان جوانتر را هدف قرار میدهند، میتوانند بیشترین موفقیت را پیدا کنند.
تبلیغکنندگانی که مصرفکنندگان 18 تا 49 ساله (51 درصد از جمعیت آنلاین ایالات متحده) را هدف قرار میدهند، شانس بسیار خوبی برای دسترسی به مشتریان اصلی خود به صورت آنلاین دارند. بیش از سه چهارم (76 درصد) کمپین های آنلاین که این نسخه نمایشی تلویزیونی استاندارد را هدف قرار می دهند، با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار می کنند.
جذابیت در تلاشهای هدفگیری دقیقتر است. این مطالعه نشان میدهد که کمپینهای آنلاینی که مصرفکنندگان جوانتر 21 تا 34 ساله را هدف قرار میدهند، نسبت به کمپینهایی که در انتهای نسخه نمایشی، سنین 35 تا 54 سال هدفگذاری شدهاند، زمان آسانتری دارند.
کمپینهای آنلاینی که مصرفکنندگان 21 تا 34 ساله را هدف قرار میدهند، 62 درصد مواقع به مخاطبان خود دسترسی پیدا میکنند، در مقایسه با تنها 41 درصد برای تبلیغکنندگانی که مشتریان 34 تا 54 ساله را هدف قرار میدهند.
در زیر خلاصه ای از جمعیت آنلاین ایالات متحده بر اساس سن و جنسیت نمایش داده شده در گزارش آمده است. مصرفکنندگان جوانتر و سهلتر در سنین 21 تا 34 سال فقط 22 درصد از جمعیت آنلاین را تشکیل میدهند، در حالی که نسخه نمایشی قدیمیتر مصرفکنندگان در سنین 35-54 سال، 34 درصد از جمعیت آنلاین ایالات متحده را تشکیل میدهند.
این مطالعه بر اساس میانگین درصد هدف از نزدیک به 5000 کمپین اندازهگیری شده توسط رتبهبندی کمپین آنلاین Nielsen انجام شد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.