مایکروسافت تصمیم گرفته است که دیگر نیازی به آن ندارد برای اجرای تبلیغات حمله بر روی تلویزیون، چاپی و از طریق رسانه های اجتماعی برای ارسال پیام “Scroogled” خود به سرویس جیمیل گوگل. ظاهراً “آمریکایی های روزمره” این کلمه را گرفته اند. اگر چنین است، این در امضای دادخواست تحت حمایت مایکروسافت علیه Gmail منعکس نمی شود.
در ابتدا، درخواست به هیچ جا
ماه گذشته، نحوه دادخواست شاهد کاهش امضاها بود.
داستان من، کمپین “Scroogled” مایکروسافت در مقابل Gmail برنده 0.002٪ از کاربران است، زمینه. این نمودار کلیدی از آن است:
در آن زمان، هدف مایکروسافت جمعآوری 25000 امضا بود، چیزی که تخمین میزدم رسیدن به آن حدود دو ماه طول میکشد، با توجه به اینکه روزانه تنها 325 امضا میگرفت. اما همانطور که مشخص شد، مایکروسافت به زودی از مرز 25000 عبور کرد و در واقع حتی مرز 100000 را که بعداً به هدف خود تغییر داد، شکست.
Signatures Skyrocket
در اینجا رشد تجمعی امضاها از زمان راه اندازی طومار آمده است (برای بزرگنمایی می توانید کلیک کنید):
در 20 فوریه، مایکروسافت به خوبی از مرز 25000 عبور کرد. در 24 فوریه، از سطح 100000 عبور کرد، هدف جدیدی که تعیین کرد و همچنان هدف فعلی است:
Ads Deliver Signatures
چی شد؟ تبلیغات مایکروسافت شروع به هزینه بیشتر برای تبلیغات کرد. مطمئناً به یاد میآورم که آنها را با بسیاری از برنامههای تلویزیونی که تماشا کردهام مرتبط میدانم. کاش الان بهتر از زمانی که آنها را دیدم پیگیری می کردم. اما آنها به وضوح تأثیر داشتند، با فشار خاصی که بین 19 فوریه و 25 فوریه اتفاق افتاد.
این نمودار روز به روز است که نشان میدهد در هر تاریخ چند امضا وجود دارد:
بزرگترین روز 20 فوریه بود که 31429 امضا ایجاد کرد که در 21 فوریه کمی کاهش یافت و به 27280 امضا رسید.
بدون تبلیغات، مشکل ناپدید میشود؟
در حالی که مشخص نیست تبلیغات کجا یا چند بار پخش شده است، واضح است که تبلیغات باعث ایجاد امضا شده است. همچنین واضح است که وقتی تبلیغات متوقف میشود، ظاهراً هیچ دلیل بزرگی برای نگرانی وجود ندارد که مردم را مجبور به امضای طومار کند.
این با آنچه مایکروسافت در مورد اینکه چرا دیگر تبلیغات را اجرا نمی کند مطابقت ندارد. دیروز، پس از KQED به درستی گزارش داد که مایکروسافت در حال تعلیق خرید تبلیغات Scroogled خود بود، مایکروسافت با اطمینان به رسانههای مختلف اطمینان داد که تبلیغات ممکن است در حالت تعلیق باشد. ، “کمپین” کلی Scroogled ادامه خواهد یافت. ما خودمان یکی از آن توضیحات را دریافت کردیم (پستنویس شده به داستان ما دیروز، Microsoft Dropping “Scroogled” Ads به گوگل حمله کنید).
این باعث شد برای توضیح بیشتر به استفان ویتز، مدیر ارشد خدمات آنلاین مایکروسافت برگردم. پس “کمپین” Scroogled چیست، فقط وب سایت Scroogled؟ آیا تبلیغات باز خواهند گشت؟ و در مورد این “فصل بعدی” با Scroogled که مایکروسافت در مورد آن صحبت می کند چه می شود؟
مایکروسافت: اگر “There” در آنجا وجود داشته باشد، مشکل به خودی خود ادامه خواهد داد
ویتز به من ایمیل زد:
کمپین جیمیل اکنون واقعاً بر رسانههای بدون پرداخت، مشارکت اجتماعی، داراییهای خودمان (وبسایت و غیره) و هر کار دیگری که باید انجام دهیم تا آنها را وادار به پاسخگویی به کاربرانی که می گویند “به اندازه کافی”.
هدف بخش پولی واقعاً این است که به آمریکاییهای روزمره دسترسی پیدا کنید که ممکن است Marketing Land، TC [TechCrunch]، یا Wired را نخوانند و مکالمه را شروع کنند.
اگر “آنجا” وجود داشته باشد، این مسائل می توانند خود به خود پیش بروند. این به نظر یکی از آنهاست – به مکانهایی مانند کنفرانس RSA نفوذ میکند، من از تعدادی ایستگاه در سراسر کشور ورودی دریافت میکنم که میخواهند بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنند، و حتی برخی از دانشجویان کالج از من سؤال میپرسند.
اگر هدف از خریدهای تبلیغاتی افزایش آگاهی مردم عادی آمریکایی بود، یک نکته قابل توجه این است که تعداد امضاها واقعاً از خارج از ایالات متحده آمده است. بله، این طومار دارای امضاهای مستقر در ایالات متحده است. اما اعداد قابل توجهی از خارج از ایالات متحده هستند، جایی که ممکن است پیام مایکروسافت به همان خوبی طنین انداز شود یا شاید جایی که خرید تبلیغات نیز اتفاق می افتد [در حال بررسی این موضوع هستم].
به نظر می رسد جیمیل تحت تاثیر قرار نگرفته است
در مورد این ایده که مشکل به خودی خود بدون خریدهای تبلیغاتی پیش خواهد رفت، بعید به نظر می رسد، حداقل با امضای درخواست مایکروسافت.
بدون شک، مایکروسافت توانسته نگرانی در مورد Gmail را احیا کند که واقعاً از زمانی که Gmail برای اولین بار تقریباً 10 سال پیش راه اندازی شد با تبلیغات متنی مشکلی نداشت – موضوعی که در آن زمان به شدت مورد بحث قرار گرفت و به وضوح توسط مصرف کنندگانی که از Gmail استفاده می کردند رد شد. بدون توجه به.
اما به نظر نمیرسد این احیاء به هیچ وجه باعث کاهش سرعت Gmail شود. در واقع، با رفتن به تالارهای گفتمان پشتیبانی خود Google، فقط یک بحث پیدا کردم که در آن شخصی ناراحت شده بود. به اندازه کافی برای شکایت مستقیم به Google در مورد تبلیغات Gmail کافی است.
همراه با نگرانی، سردرگم امضاکنندگان طومار
در همین حال، سایت طومار Scroogled همچنان به خواندن جذاب ادامه می دهد. در نگاه قبلی خود به آن، متوجه شدم که مردم به اشتباه فکر میکنند ایمیل خصوصی به نوعی مانند نامههای دولتی است. جایی که حقی وجود دارد که “باز نشود”. برخی بر این باور بودند که در قانون اساسی ایالات متحده از این امر حمایت شده است.
برخی بر این باور بودند که Gmail به جای نشان دادن تبلیغات در کنار ایمیل (دقیقاً همانطور که مایکروسافت انجام می دهد، اگرچه بر اساس محتوای ایمیل هدف قرار نمی دهد) به نوعی ایمیل های اسپم برای آنها ارسال می کند. برخی از آنها در واقع ضد مایکروسافت بودند. در آخرین بررسی من، همه این الگوهای مشابه صادق بودند.
مراحل بعدی مایکروسافت؛ راحتتر از Google انصراف دهید؟
بدون شک، در میان این افراد گیج، افراد زیادی هستند که نگرانیهای واقعی در مورد هدفیابی متنی Gmail دارند. حتی اگر آنها اقلیت کوچک و کوچکی از کاربران جیمیل باقی بمانند، خوب است اگر Google گزینههای انصراف برای هدفیابی تبلیغات Gmail که ارائه میکند (علیرغم پیشنهاد مایکروسافت که نمیدهد) استفاده از آن آسانتر است.
شرط من این است که تا چند ماه دیگر، Google این را بهعنوان ظاهراً بخشی از نوع دیگری از تغییر Gmail ارائه میکند، بنابراین به نظر نمیرسد که به فشار مایکروسافت واکنش نشان دهد.
در مورد مایکروسافت، شخصاً، ارائه Outlook.com بهعنوان سرویسی که قرار است از طریق Gmail در نظر بگیرم، بدون ارائه پشتیبانی مشترک IMAP، آن را به یک غیر شروع کننده تبدیل میکند. من ترجیح میدهم ببینم که مایکروسافت تلاش خود را برای رفع آن به کار میگیرد تا کمپین منفی.
و در مورد “فصل” بعدی مایکروسافت برای Scroogled؟ ویتز گفت: “هیچ چیز خاصی برای گزارش نیست” اما اضافه کرد که مایکروسافت “یکی از تنها شرکت هایی است که می تواند مسئولیت را در اینجا به عهده بگیرد.” او گفت که کسبوکارهای کوچک و بزرگی وجود دارند که مشکلات مربوط به Google را دارند، اما احساس میکنند که از ترس نمیتوانند ثبت نام کنند.
او نوشت: «ما به آنها متکی نیستیم، بنابراین میتوانیم به چیزهایی اشاره کنیم که دیگران عادت به انجام آن ندارند.
مقالات مرتبط
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.