اعلانیه
اعلانیه

شرکت تشخیص چهره Face.com توسط فیس بوک خریداری شد

شایعه شده است که فیس بوک در حال مذاکره برای خرید Face.com به قیمت 80 تا 100 میلیون دلار بوده است. امروز، این معامله از طریق پست وبلاگ Face.com رسمی شد — اما جزئیاتی در مورد هزینه خرید وجود ندارد. ظاهر شده اند. پست‌ها بیان می‌کردند که برای ادامه کار روی پروژه، رسماً به تیم فیس‌بوک خواهند پیوست.

Face.com یک API عمومی ارائه می‌کند که به برچسب‌گذاری کاربران از طریق تشخیص چهره کمک می‌کند. علاوه بر فناوری Face.com، آنها یک برنامه تلفن همراه ایجاد کرده‌اند که کلیک کنید به برچسب زدن دوستان در فیس بوک در حین حرکت کمک می کند.

این اکتساب یک خرید کامل است، بنابراین استعداد و فناوری اکنون بخشی از فیس بوک خواهد شد. در سال 2010، فیس بوک با موفقیت علامت تجاری “Face” را ثبت کرد و این URL یک ویژگی منطقی برای مالکیت در ارتباط با علامت تجاری است.

هنوز خبری از وضعیت API عمومی نیست. برای اطلاعات بیشتر به پست رسمی وبلاگ

مراجعه کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *