اعلانیه
اعلانیه

شایعه شده است که گوگل مکالمات را برای برنده شدن بسته بلیط NFL یکشنبه آغاز می کند

Google Logoشایعاتی در حال پخش شدن است که Google گفتگوهای غیررسمی را با NFL برای خرید حقوق بسته NFL Sunday Ticket آغاز کرده است.

AllthingsD.com’s پیتر کافکا گزارش می دهد که لری پیج، مدیر عامل گوگل و مدیر YouTube محتوا رابرت کینکل با راجر گودل، کمیسر NFL و دیگر رهبران NFL به گفتگو نشست. کافکا می نویسد: «بسته بلیت یکشنبه یکی از موضوعات مورد بحث به گفته افراد آشنا با جلسه بود.

DirecTV در حال حاضر حقوق بسته NFL Sunday را در اختیار دارد و سالانه 1 میلیارد دلار برای این قرارداد می پردازد. قرارداد انحصاری DirecTV با NFL در پایان فصل NFL 2014 به پایان می رسد. در تاریخ 2 آگوست، AdWeek ادعا کرد که مایکل وایت، مدیر عامل DirecTV، در جریان برنامه DirecTV به سرمایه گذاران گفته است. درآمد سه ماهه دوم نشان می دهد که او معتقد است که تمدید با NFL قبل از انقضای قرارداد فعلی انجام می شود، “من همچنان خوشبین هستم که ما شرکای خوبی با هم هستیم و ساندی تیکت برای مدت طولانی با ما خواهد ماند.”

از زمان راه‌اندازی ماه گذشته Chromecast، دستگاه دارای WiFi که برای پخش جریانی آنلاین به درگاه HDMI وصل می شود محتوای ویدیویی، به احتمال زیاد غول جستجو به کاوش بیشتر و بیشتر فرصت های برنامه ریزی تلویزیونی ادامه خواهد داد. برنده شدن بسته بلیت یکشنبه NFL یک حرکت سریع و سریع خواهد بود و به Google کمک می‌کند مخاطبان اختصاصی تماشای تلویزیون را به دست آورد.

طبق گفته کافکا، NFL نمایندگان با “چند شرکت دره سیلیکون” خواستگاری می کنند و مکالمه با گوگل به هیچ وجه چیزی جز شروع گفتگو نیست. گوگل از اظهار نظر درباره این داستان خودداری کرد و کافکا همچنان منتظر بود تا سخنگوی NFL به این گزارش پاسخ دهد.

directv-sundayticket-gamemix

(تصویر اعتباری: Engadget.com)


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *