اعلانیه
اعلانیه

سهم گوگل از ورود اجتماعی به بالاترین سطح در سه ماهه چهارم از سال 2010 رسیده است

Janrain-Social-Login-Preferences-Q4-2013

بر اساس آخرین گزارش از Janrain.

Google 35 درصد از کل ورودهای اجتماعی را در سه ماهه به دست آورد، که بالاترین سطح آن از 38 درصد در سه ماهه چهارم سال 2010 است. فیس بوک با 45 درصد از کل ورودهای اجتماعی در سه ماهه گذشته محبوب ترین گزینه باقی مانده است.

Janrain به تلاش Google برای ادغام بسیاری از دارایی‌های خود در +Google اعتبار می‌دهد:

با ادامه ظهور +Google، و فشار شرکت برای یکپارچه سازی هر یک از خدمات خود (Gmail، Google+، YouTube، Android، و غیره) تحت یک هویت Google، ما از دیدن مصرف‌کنندگانی که تمایل بیشتری به هویت Google خود دارند، تعجب نمی‌کنم، با اولویت‌های ورود به سیستم اجتماعی به دنبال آن.

اما در حالی که مصرف کنندگان بیشتر از Google برای ورود به وب سایت ها استفاده می کنند، رشد Google به قیمت فیس بوک تمام نمی شود. در واقع، Janrain می‌گوید که فیس‌بوک در سه‌ماهه چهارم رشدی جزئی داشته است و به بالای ۴۵ درصد از همه ورودهای اجتماعی بازگشته است. در عوض، هر دو یاهو و توییتر حدود یک درصد کاهش داشتند.

Janrain-Social-Login-Trends-Q4-2013

فیس‌بوک در سال 2013 به عنوان یک گزینه ورود به سایت در سایت‌های خرده‌فروشی رشد کرد، در حالی که گوگل در آن عمودی پایین بود. برعکس، ورود گوگل در سال گذشته در وب سایت های موسیقی افزایش یافته بود، در حالی که فیس بوک کاهش یافته بود. تا زمانی که به یاد می‌آورم این نوع داده‌ها را مشاهده می‌کنم، چنین چیزی وجود داشته است – محبوب‌ترین گزینه برای ورود به سیستم اجتماعی واقعاً به نوع وب‌سایت و آرایش مخاطبان آن بستگی دارد. می‌توانید نیم دوجین نمودار ورود به سیستم اجتماعی خاص صنعت را در Janrain ببینید پست وبلاگ.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *