اعلانیه
اعلانیه

امروز بعدازظهر comScore برای اطلاعات دسامبر بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده منتشر شد. اندروید به حرکت خود به سمت نفوذ 50 درصدی ادامه داد، در حالی که اپل نیز سود کرد. بقیه رد کردند. بر اساس داده ها، سامسونگ برترین OEM گوشی های هوشمند است.

این شرکت همچنین گفت که 40 درصد از جمعیت بزرگسال ایالات متحده تا دسامبر صاحب گوشی‌های هوشمند بودند. این عدد بسیار کمتر از 46 درصد نیلسن است. الف>. دیگران تخمین های قابل مقایسه ای ارائه کرده اند (به عنوان مثال، گروه یانکی). در واقع، عدد comScore احتمالاً تعداد تلفن‌های هوشمند موجود در بازار ایالات متحده را دست کم می‌گیرد.

این شرکت همچنین داده‌هایی را منتشر کرد که نشان‌دهنده استفاده از برنامه‌ها و مرورگر تلفن همراه است. برنامه های ماه گذشته برای اولین بار مرورگر را کنار گذاشتند.

IDC اخیراً برآورد و داده‌های مربوط به سهم OEM جهانی (همه گوشی‌ها) را ارائه کرده است. نوکیا همچنان رهبر جهانی بود و پس از آن سامسونگ و سپس اپل، که بالاترین درصد رشد را نشان داد (به دلیل موفقیت آیفون 4 اس). هر دو نوکیا و سامسونگ تلفن های همراه و همچنین تلفن های هوشمند را می فروشند.

منبع: IDC Worldwide Phone Phone Tracker، 1 فوریه 2012


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *