اعلانیه
اعلانیه

facebook-fmc فیس بوک اولین رویداد خود را به طور خاص برای بازاریاب ها برنامه ریزی می کند و دارای مجموعه ای از مهاجمان سنگین از داخل شرکت است.

آنها آن را fMC می نامند – رویدادی که فقط با دعوت در 29 فوریه در شهر نیویورک از ظهر تا 6 بعد از ظهر برگزار می شود. این پس از پرونده IPO فیس بوک ارائه می شود، و ، اکنون بیش از هر زمان دیگری، این شرکت باید با تبلیغ کنندگان خود دوست شود.

وب‌سایت fMC رویداد را به این صورت توضیح می‌دهد:

ما هیجان زده هستیم که اولین fMC را اعلام کنیم، یک رویداد فیس بوک به طور خاص برای بازاریابان.

به عنوان رهبران فیس بوک، همراه با کارشناسان محصول و بازاریابی، به ما بپیوندید، جدیدترین راه حل ها، بینش های عملی و استراتژی های اثبات شده ما را به اشتراک بگذارید که نشان می دهد چگونه می توانید از فناوری اجتماعی برای افزایش رشد کسب و کار استفاده کنید.

شریل سندبرگ، مدیر اجرایی فیس‌بوک، همراه با کریس کاکس، معاون محصول فیس‌بوک، و دیوید فیشر، معاون بازاریابی این شرکت، که قالب تبلیغاتی Sponsored Stories را نیز ارائه کرده است، سخنرانی اصلی را ارائه می‌کند. وال استریت ژورنال چند روز پیش نمایه کوتاه فیشر را منتشر کرد.

علاوه بر آن سخنرانی مهم، فیس‌بوک می‌گوید که جلسات شکست و یک «چت کنار آتش» بین سندبرگ و «یک مهمان محترم» برگزار خواهد شد.

اگر دعوتی ندارید، به نظر می‌رسد فیس‌بوک حداقل بخشی از رویداد را پخش مستقیم خواهد کرد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *