اعلانیه
اعلانیه

سناتور با “نیروهای اولیه طبیعت” مداخله می کند و تحقیقات را در مورد شرکت های جمع آوری داده ها باز می کند

privacy-security-online-computerشرکت های جمع آوری داده ها Big Tobacco جدید هستند. سناتور جان دی. راکفلر چهارم، سناتور ویرجینیای غربی، را آغاز کرده استچیزی که نیویورک تایمز نامید ” یک تحقیق گسترده از نه کارگزار اطلاعاتی پیشرو.” راکفلر در حالی که شیوه‌های آنها قانونی است، ابراز نگرانی کرد که مصرف‌کنندگان نمی‌دانند چه اطلاعاتی درباره آنها جمع‌آوری می‌شود یا چگونه توسط بازاریابان استفاده می‌شود:

راکفلر در بیانیه مطبوعاتی گفت:

“جمع آوری، ذخیره و فروش اطلاعات در مورد آمریکایی ها انواع سوالاتی را که نیاز به بررسی دقیق دارند، ایجاد می کند.” «در حالی که این شیوه‌ها ممکن است مزایایی را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان بیاورند، اما آنها شایسته دانستن آنچه درباره آنها جمع‌آوری می‌شود و شرکت‌ها چگونه از اطلاعات آنها سود می‌برند، دارند. ما امروز نامه هایی را به 9 شرکت مختلف ارسال می کنیم تا نحوه عملکرد این صنعت را بیاموزیم.»

اسناتور هویت شرکت‌ها را که در مجموعه داغ خواهد بود:

  • Acxiom
  • تجربه
  • Equifax
  • Transunion
  • اپسیلون
  • رید الزویر (Lexis-Nexis)
  • Datalogix
  • راپلف
  • Spokeo

یک پیشنهاد از طرف FTC (که در مقاله تایمز به آن اشاره شد) این است که داده های جمع آوری شده در مورد افراد را به همان روشی که گزارش های اعتباری امروزی در دسترس است در دسترس آنها قرار دهند. Google در واقع نسخه ای از این کار را در حال حاضر با “گزارش فعالیت حساب” خود انجام می دهد. این رویکرد – در دسترس قرار دادن فایل‌های داده‌های مصرف‌کننده برای بررسی و اصلاح – ممکن است راهی جالب برای پل زدن با دنیای حریم خصوصی مصرف‌کننده و بازاریابی دیجیتال باشد.

با این حال، لیندا آ. وولی، مدیر عامل موقت DMA، با اتخاذ موضع “اسیر نگیرید” نقل شده است که تحقیقات سناتور را “یک سفر ماهیگیری بی اساس” خوانده است. او به طرز شومی اضافه می کند: “امیدوارم سناتور راکفلر بفهمد که در چه چیزی دستکاری می کند.”

این اظهارنظر دوم مرا به فکر فیلم طنزآمیز و پیشگویانه سال 1976 شبکه و صحنه آن “شما با نیروهای اولیه طبیعت مداخله کردید” بود، که در آن شخصیت مدیر عامل با بازی ند بیتی به هاوارد بیل (پیتر فینچ) در مورد واقعیت های تجارت مدرن جهانی لحظه فیلم دیگری که به ذهنم خطور کرد «سر اسب در تخت» صحنه از پدرخوانده بود. اما برای جاسازی در زیر کمی خیلی وحشتناک بود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *