اعلانیه
اعلانیه

سازمان حفاظت از داده هلند می‌گوید خط‌مشی رازداری Google قوانین حریم خصوصی را نقض می‌کند

Google legalبیانیه ای که دیروز منتشر شد توسط مرجع حفاظت از داده هلند (DPA) ادعاهای خط مشی رازداری Google ناقض قانون حفاظت از داده هلند است. طبق بیانیه:

Google داده‌های شخصی کاربران اینترنت را که توسط انواع سرویس‌های مختلف Google جمع‌آوری شده‌اند، بدون اطلاع کافی از قبل و بدون درخواست رضایت آنها، ترکیب می‌کند… که، Google هیچ گزینه (قبلی) برای رضایت یا رد فعالیت های پردازش داده های بررسی شده به کاربران ارائه نمی دهد.

«Google یک وب نامرئی از داده‌های شخصی ما را بدون رضایت ما می‌چرخاند. و این توسط قانون ممنوع است. تحقیقات DPA نشان داد که چگونه Google داده‌های مربوط به جستجوها، مکان‌های کاربر و عادت‌های مشاهده ویدیو را برای نمایش تبلیغات شخصی‌شده و شخصی‌سازی خدمات جمع‌آوری می‌کند. DPA گفت: «رضایت لازم توسط قانون برای ترکیب داده‌های شخصی از سرویس‌های مختلف Google را نمی‌توان با پذیرش شرایط عمومی خدمات (حریم خصوصی) دریافت کرد.

DPA Google را به جلسه استماع دعوت کرده است که در آن مقامات هلندی تصمیم خواهند گرفت که آیا “اقدامات اجرایی” را علیه موتور جستجو انجام دهند یا نه.

PCWorld.com گزارش‌ها Google هر گونه نقض قوانین حفاظتی هلند را رد می‌کند و «به طور کامل با DPA هلند در ارتباط است».

پس از اعلام سیاست حفظ حریم خصوصی جدید گوگل در ژانویه 2012، DPA می گوید که مقام حفاظت از داده های فرانسه تحقیقاتی را در مورد سیاست های حفظ حریم خصوصی Google آغاز کرده است “از طرف همه مقامات حفاظت از داده های اروپا.” پس از انتشار یافته های اولیه تحقیقات فرانسوی، مقامات حریم خصوصی در فرانسه، آلمان، بریتانیا، ایتالیا ، اسپانیا و هلند تحقیقات جداگانه ای را بر اساس قوانین حریم خصوصی هر کشور آغاز کردند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *