اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: Facebook Talks Organic Reach، مرورگر پیشرو کروم، تبلیغات سلف سرویس Pinterest و موارد دیگر

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • اعتماد در مقابل Bribes And The Consumer Privacy Paradox
    بررسی پس از بررسی نشان می دهد که مصرف کنندگان نسبت به بازاریابان محتاط هستند و نگران ردیابی و حفظ حریم خصوصی هستند. با این حال، آن‌ها همچنین خواهان شخصی‌سازی بیشتر، تبلیغات مرتبط هستند و وقتی در ازای دریافت چیزی دریافت می‌کنند، خوشحال می‌شوند اطلاعات شخصی را فاش کنند. آیا این یک تناقض، یک پارادوکس است؟ این واقعاً تفاوت بین مواجهه با ایده «ردیابی» یا […]
  • است

  • فیس‌بوک دوباره توضیح می‌دهد که چرا دسترسی به صفحه ارگانیک در حال کاهش است، اما آیا این امر بازاریابان را راضی می‌کند؟
  • کاهش دسترسی و فرکانس همراه با هدف گذاری مشاهده ویدیو ورود برای تبلیغات فیس بوک
    دو ویژگی جدید جدید در پلتفرم تبلیغات فیس بوک ظاهر شده است. موردی که به کسانی که به دنبال نمایش پیام با ویدیو هستند کمک می کند. دیگری که به محدود کردن قرار گرفتن در معرض تبلیغات و کنترل کلی تحویل مخاطب کمک می کند. نوع تبلیغ جدید “نمایش های ویدئویی” در هفته های آینده منتشر خواهد شد که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد […]
  • گزارش: مرورگرهای گوگل کروم و اندروید از IE پیشی گرفتند و به محبوب ترین مرورگرها در ایالات متحده تبدیل شدند
    گزارش جدیدی از Adobe Digital Index نشان می دهد که گوگل مرورگرها از مایکروسافت IE در سهم بازار ایالات متحده پیشی گرفته اند، با مرورگرهای کروم و اندروید 31.8 درصد از بازار ترکیبی مرورگرهای دسکتاپ و موبایل را در مقایسه با 30.9 درصد سهم بازار IE کسب کرده اند. Adobe ادعا می کند که این افزایش شش درصدی سال به سال برای Google است، در حالی که IE کاهش یافته است […]
  • WordPress.com برای شروع ارائه صفحات از طریق SSL به عنوان اقدام ضد نظارت
    Automattic، شرکتی که پلتفرم انتشار وردپرس را ایجاد و مالک آن است، به نبرد می پیوندد. در برابر نظارت دولت این شرکت امروز اعلام کرد که تا پایان سال 2014 ارائه صفحات را در تمام زیردامنه های WordPress.com خود فقط از طریق SSL آغاز خواهد کرد. Paul Sieminski، مشاور عمومی Automattic، این حرکت را اینگونه توضیح داد: در مواجهه با […]
  • توئیتر برای تقویت تبلیغات بومی موبایل خود، Namo Media را خریداری می کند
    در اقدامی برای تقویت بیشتر تلاش های تبلیغاتی تلفن همراه خود، توییتر امروز اعلام کرد که متخصص تبلیغات بومی موبایل Namo Media را خریداری می کند. از زمانی که توییتر شبکه تبلیغات موبایلی MoPub را در سال گذشته خریداری کرد، روی تبلیغات بومی شرط بندی کرده است. البته اکثر تبلیغات توییتر همیشه «بومی» بوده اند. این توییت های تبلیغ شده […]
  • است

  • Pinterest داشبورد سلف سرویس را برای پین های تبلیغاتی و تجزیه و تحلیل ارتقا یافته منتشر کرد
    Pinterest، با ادامه پیشرفت مداوم خود به سمت یک برنامه تبلیغاتی تمام عیار، امروز ایجاد یک سلف سرویس را اعلام کرد. داشبورد پین های تبلیغاتی حرکت پینترست به سمت تبلیغات بومی مدت‌ها پیش‌بینی می‌شد و به عنوان فرصتی سودآور برای استفاده از 70 میلیون کاربر فعال خود که بسیاری از آنها از این سرویس به عنوان ابزاری برای کشف خرید استفاده می‌کنند، تلقی می‌شد. تبلیغ شده […]
  • این تویوتا پریوس بسیار انسانی هستند #ماشینهایی که احساس می کنند
    در سیدنی، استرالیا، آنها جشنواره Vivid را این هفته جشن می گیرند. این جشن نور، موسیقی و ایده است. تویوتا با همکاری Soap Creative، با مشارکت در این جشن، Cars That Feel را راه‌اندازی کرد، یک نصب فیزیکی از خودروها که مردم می‌توانند با آن تعامل داشته باشند. در طول جشنواره، سه تویوتا پریوس با […]
  • به موجوداتی با احساس تبدیل شدند

  • 3 روش برای استفاده از Keyword Planner برای بهبود دید جستجوی تلفن همراه شما
    ماه گذشته، ما در مورد آنچه می‌توانیم درباره جستجوگران تلفن همراه از برنامه‌ریز کلمات کلیدی بازطراحی شده Google، از جمله تلفن همراه، یاد بگیریم بحث کردیم. جستجوگران اغلب جستجوگرهای محلی هستند و بیشتر آنها به جای «نزدیک» از «نزدیک من» استفاده می‌کنند. در این ماه، می‌خواهم سه روش خاص را به شما ارائه دهم که می‌توانید از داده‌های برنامه‌ریز کلید واژه جدید برای کمک به […]
  • استفاده کنید

  • گوشی هوشمند آمازون در 18 ژوئن عرضه می شود، قیمت X-Factor
    در 18 ژوئن به نظر می رسد که جف بزوس، مدیر عامل آمازون، اولین گوشی هوشمند این شرکت را معرفی خواهد کرد – یا گوشی های هوشمند، به تعداد زیاد. سوال بزرگ این است: چه چیزی آن را از مجموعه رقبای اندروید متمایز می کند؟ شایعه شده برای چندین ماه، این گوشی قرار است دارای یک رابط سه بعدی باشد، که به نظر می رسد ویدیویی در سایت آمازون […]
  • 4 نکته برای کسب و کار شما در اینستاگرام
    اعتراف می‌کنم که دیر وارد اینستاگرام شدم. من دائماً می شنیدم که این روزها در بین جوانان خشمگین بود و فیس بوک اکنون “لنگ” (معروف به “MySpace جدید”) در نظر گرفته می شود. ظاهراً هر کس زیر 20 سال فکر می کند فیس بوک برای ما افراد مسن است (به احتمال زیاد به این دلیل که مادرانشان در آن هستند، […]
  • نحوه کدنویسی پس‌زمینه ویدیوی HTML5 در ایمیل ایمیل
    توسط کوین ماندویل، طراح محتوا در Litmus، @kevingotbounce اخیراً، شرکت ما ایمیل راه اندازی کنفرانس طراحی ایمیل را ارسال کرد. ما می‌دانستیم که نمی‌توانیم یک کنفرانس طراحی ایمیل را فقط با هر ایمیلی تبلیغ کنیم، به همین دلیل است که هدف ما یک کنفرانس آینده‌نگر و منحصر به فرد تاثیرگذار است. به طور طبیعی، ما می خواستیم آنقدر شگفت انگیز باشد که مردم […]
  • سس مخفی بازاریابی تجزیه و تحلیل: چارچوب 5W1H
    امروز، من قصد دارم سس مخفی خود را برای تجزیه و تحلیل بازاریابی فاش کنم. این روش ساده به قدری قدرتمند است که هر کسی می تواند از امروز آن را برای هر نوع تحلیل توصیفی به کار ببرد و از همان روز اول شروع به تولید نتایج خواهد کرد. چه بهتر، این روش به هیچ نوع دانش یا مهارت قبلی نیاز ندارد […]
  • Kenshoo Brings هدف جستجو برای هدف‌گیری مجدد اجتماعی در فیس‌بوک
    تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌توانند شکاف بین هدف جستجو و هدف‌گیری مجدد اجتماعی را پر کنند. مخاطبان هدف محور جدید Kenshoo، کلیک روی تبلیغات جستجو را با مخاطبان در فیس بوک مطابقت می دهد. Kenshoo این راه حل را با فیس بوک توسعه داد تا به تبلیغ کنندگان اجازه دهد تا کاربرانی را که هنگام مرور فیس بوک روی تبلیغات آنها در موتورهای جستجو مانند Google، Yahoo و Bing کلیک می کنند، هدف قرار دهند. یک ساخت […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *