اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: ESPN برنده جام جهانی، توییتر Taps Bing Translation، Daily Show Mocks Glass

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • ESPN با کلیپ های ادغام شده در جستجوی گوگل امتیازات قهرمانی جام جهانی را کسب کرد
    طبق گزارشی که در Recode.com امروز منتشر شد، گوگل با ESPN وارد همکاری شده است و امور مربوط به جام جهانی را هدایت می کند. در ESPNFC.com جستجو می کند، جایی که طرفداران می توانند نکات برجسته بازی را تماشا کنند. «Google اگر بخواهد جستجوگران خود را به سمت ویدیو هدایت کند، انتخاب دیگری ندارد، زیرا ESPN تنها ناشر است که حقوق فیلم‌های بازی انگلیسی زبان […]
  • را دارد.

  • نیسان از طرفداران فیس‌بوک دعوت می‌کند تا کامیون‌های سفارشی‌سازی شده Titan Crowdsource را دعوت کنند
    این هفته، نیسان از طرفداران فیس‌بوک خود می‌خواهد تا در ساختن «کامیون تمام‌اندازه با قابلیت آفرود نهایی برای ماجراجویی یک عمر.» این تلاش که Project Titan نام دارد، طرفداران را دعوت می کند تا تغییرات سفارشی را برای نیسان تایتان 2014 انتخاب کنند که دو دانش آموخته پروژه جنگجوی زخمی تابستان امسال در بیابان آلاسکا به صورت آزمایشی اجرا خواهند شد. طرفداران […]
  • تویتر در حال استفاده از ترجمه بینگ در برنامه های موبایل، جدول زمانی وب است
    آزمایش توییتر با موتور ترجمه بینگ در حال افزایش است. همانطور که امروز اولین بار توسط CNET گزارش شد، کاربران برنامه iOS توییتر اکنون می توانند ترجمه های Bing توییت ها را مشاهده کنند، ویژگی که ماه گذشته بی سر و صدا به برنامه اندروید اضافه شد. اینکه این حرکت همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال انجام می شود، احتمالاً تصادفی نیست. فوتبال یک ماهه […]
  • زمان برای چک آپ: استراتژی های بازاریابی برای یک نیمه دوم موفق
    آیا “روز کارت گزارش” را در مدرسه به خاطر دارید؟ همیشه عنصری از هیجان در هوا وجود داشت که اغلب با کمی دلهره آمیخته می شد. در حالی که تقریباً می‌دانستید چه انتظاری از رفتن به مدرسه در آن روز داشته باشید، تا زمانی که آن نمرات را سیاه و سفید ندیدید، واقعاً رسمی نبود. اینجا هستیم، همه […]
  • 5 روش برای بهبود UX موبایل که منجر به تبدیل بیشتر می شود
    بسته به آماری که می خوانید، استفاده از دستگاه تلفن همراه در چندین سال گذشته از 125 درصد به 3000 درصد افزایش یافته است. سال ها. صرف نظر از تعداد واقعی، واقعیت یکسان است: برای اینکه بازدیدکنندگان را وادار به تبدیل کنید، سایت شما باید بتواند نیازهای آنها را برآورده کند، خواه موس در دست داشته باشند، […]
  • ویدئو: نمایش روزانه کاوشگران واقعی شیشه های گوگل را که از “عدم تحمل” رنج برده اند، مسخره می کند
    در برنامه روزانه با جان استوارت، جیسون جونز این کار را انجام می دهد. بخشی درباره عدم تحمل Google Glass Explorer که باید با آن مقابله کند. خوب، جیسون جونز کاربران گوگل گلس و عدم تحمل آنها را مسخره می کند. توجه داشته باشید، اینها کاوشگرهای واقعی Google Glass هستند که موارد سوء استفاده به دلیل استفاده از Google را ثبت کرده اند […]
  • در حال ارائه به زودی در توییتر، تبلیغاتی با هدف شرایط آب و هوایی
    تویتر و شرکت هواشناسی، مالک کانال هواشناسی، به توافقی دست یافتند که به بازاریابان اجازه می دهد تبلیغات را بر اساس آب و هوا در کاربران هدف قرار دهند. وال استریت ژورنال این هفته گزارش داد که مکان‌ها. آخر هفته آفتابی در مالیبو؟ باران یخ زده در پورتلند، مین؟ در هر صورت، این مشارکت به تبلیغ کنندگان ضد آفتاب یا چکمه های برفی […]
  • می دهد

  • مک دونالد اولین ترند جهانی تبلیغ شده توییتر را خرید، اما آیا #FryFutbol نتیجه معکوس داشت؟
    مک دونالد در روز افتتاحیه جام جهانی فوتبال همه چیز را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد، اما ممکن بود امتیازی را که انتظارش را داشت به دست نیاورد. غول فست فود، واقعیت افزوده خود GOL را تبلیغ می کند! برنامه‌ای که هنگام جفت شدن با جعبه‌های سیب‌زمینی مخصوص مک‌دونالد فعال می‌شود و برای قرار دادن هشتگ #FryFutbol در بالای ترند توییتر پرداخت می‌شود […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *