اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 9 سپتامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Edmunds.com با شرکت بازاریابی تگزاس بر سر بررسی های جعلی توافق می کند
    یک شرکت بازاریابی تگزاسی که متهم به ثبت بیش از 2000 حساب جعلی برای نوشتن نظرات فروشنده خودرو در Edmunds شده است. .com با ممنوعیت استفاده از سایت موافقت کرده است. این بخشی از توافق اخیر اعلام شده بین Humankind Design و Edmunds.com است که همچنین از Humankind می‌خواهد بخشی از هزینه‌های قانونی Edmunds.com را بپردازد […]
  • پست‌های جاسازی‌شده و انتساب خودکار نویسندگی در Google+‎ می‌آیند
    امروز در TechCrunch Disrupt دو ​​پیشرفت مهم برای Google+‎ اعلام شد که در جهت تقویت اشتراک‌گذاری و آسان‌سازی انتساب نویسندگی هستند. وجه اشتراک این دو به روز رسانی؟ آنها خارج از +Google کار می کنند، یک تغییر بر مدیران وب سایت تأثیر می گذارد و دیگری را می توان در صفحات نتایج موتور جستجو مشاهده کرد. پست های جاسازی شده روی پاشنه پا […]
  • Google درآمد AdSense را به عنوان یک هدف آزمایشی در آزمایشات محتوا اضافه می کند
    Google امروز افزودن درآمد AdSense را به عنوان هدف آزمایشی در آزمایشات محتوا اعلام کرد. این افزونه به ناشران AdSense اجازه می‌دهد تا تست‌های A/B را در پلتفرم آزمایش‌های محتوای Google Analytics اجرا کنند که به طور خاص بر افزایش درآمد AdSense تمرکز دارد. ناشران باید حساب‌های Google Analytics خود را به حساب‌های AdSense پیوند دهند تا بتوانند از آزمایش‌های محتوا استفاده کنند. یک بار […]
  • گزارش: یک چهارم بازدیدهای ویدیویی تبلت در پرایم تایم اتفاق می افتد، CTR در قبل -تبلیغات را در دستگاه‌های تلفن همراه بیشتر کنید
    Tubemogul، پلتفرم خرید تبلیغات ویدیویی برنامه‌ای، آخرین گزارش فصلی خود را در مورد عادات تماشای ویدیوی موبایلی منتشر کرد و متوجه شد که کاربران تبلت‌ها عادت‌های سنتی تماشای تلویزیون در ساعات اولیه را اتخاذ می‌کنند. بینندگان این گزارش نشان می‌دهد که عادات تماشای ویدیوی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها تا عصر نسبتاً ثابت است. از ساعت 7 بعد از ظهر، استفاده از تبلت افزایش می یابد و در ساعت 11 شب به اوج خود می رسد. […]
  • تبلیغات اینستاگرام در راه است، به دنبال جلوگیری از اشتباهات فیس بوک
    تبلیغات سال آینده به اینستاگرام می آیند. این واقعیت در مقاله وال استریت ژورنال تأیید شده است که نمایه ای از امیلی وایت فیس بوک (در حال حاضر مدیر عملیات تجاری در اینستاگرام) را ارائه می دهد که در آن موضوع تبلیغات در برنامه به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است. این قطعه نشان می دهد که او به عنوان شریل سندبرگ […]
  • عمل می کند

  • رازهای پنهان برای بهبود مدل های اسناد
    اسناد یکی از موضوعاتی است که در بین بازاریابان دیجیتال بسیار مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. جالب توجه است، مطالعه اخیر انجام شده توسط eConsultancy نشان داد که تنها 54 درصد از شرکت ها هنوز از هر شکلی از اسناد بازاریابی استفاده می کنند. دلایل این امر متفاوت است و از پرسنل تا هزینه به زمان متغیر است. به آن پیچیدگی های […]
  • را اضافه کنید

  • پرسش و پاسخ با Google در مورد جدید برگه های صندوق ورودی جیمیل
    حدود سه ماه از معرفی برگه های صندوق ورودی جیمیل می گذرد، تغییری که برای کمک به سازماندهی بیشتر کاربران با ایمیل خود طراحی شده است، اما تغییری که بسیاری از بازاریابان ایمیل را عصبی کرده است. راه اندازی چگونه پیش می رود؟ آیا رازی وجود دارد که در منطقه «تبلیغات» قرار نگیرید؟ پاسخ به این سوالات و سوالات دیگر، […]
  • Google در راه اندازی یکپارچه رتبه بندی StellaService سکوت می کند، علی رغم شایعات پاییز
    در ماه مه، Google یک قرارداد همکاری با شرکت رتبه بندی خدمات مشتری آنلاین StellaService را اعلام کرد. قرارداد صدور مجوز برای تقویت غول جستجو به عنوان مقصدی برای جستجوی محصول طراحی شده است. ادغام واقعی هنوز راه اندازی نشده است، و گوگل در مورد جزئیات عرضه سکوت می کند. گزارش فوربس در اوایل این هفته ادعا می کند […]
  • آمازون در حال آماده شدن برای “فورک کردن” بازار با تلفن هوشمند رایگان
    نویسندگان سابق وال استریت ژورنال، امیر عفراتی و جسیکا لسین گزارش می دهند که آمازون در حال بررسی ارائه اندروید “فورک شده” آینده خود است. گوشی (ها) به صورت رایگان. با توجه به مقاله: سوالات بی پاسخ بسیاری در مورد طرح و اینکه چه رشته هایی برای مشتریان وصل خواهد شد وجود دارد. یکی از آنها این است که آیا آمازون از دارندگان گوشی های هوشمند خود می خواهد […]
  • eMarketer: صنعت خرده فروشی پیش بینی می شود امسال 9.42 میلیارد دلار برای رسانه های دیجیتال پولی خرج کنید
    گزارش جدیدی از eMarketer می گوید که صنعت خرده فروشی ایالات متحده امسال 9.42 میلیارد دلار برای رسانه های دیجیتال پولی هزینه خواهد کرد. تا سال 2017، انتظار می‌رود این رقم به 13.5 میلیارد دلار افزایش یابد که نشان دهنده نرخ رشد سالانه 10.5 درصدی است. eMarketer به عنوان یک سرمایه‌گذار ثابت در رسانه‌های پولی دیجیتال، گزارش می‌دهد که صنعت خرده‌فروشی […]
  • خواهد داشت

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

  • هفت مرحله غم و اندوه تجزیه و تحلیل استارتاپ، spenczar.com
  • 10 گزارش Google Analytics سفارشی مفید و داشبورد برای ناشران, econsultancy.com
  • راهنمای مبتدیان برای Google Analytics: تنظیم اهداف خود ، www.steamfeed.com
  • گزارش‌ها و بخش‌های GA سفارشی برای ترافیک AdWords، Luna Metrics
  • پیدا کنید کدام پیوندهای رسانه اجتماعی در Google Analytics با پارامترهای UTM بهترین عملکرد را دارند، KISS Metrics
  • بخش‌بندی بازدیدکنندگان Google Analytics: کاربران، توالی‌ها، گروه‌ها!، www.kaushik.net
  • چگونه برای گزارش عملکرد کلمات کلیدی ارگانیک در دنیای “ارائه نشده”، دنیای تحلیل وب
  • نحوه استفاده از Google Analytics برای ایجاد Killer محتوا، www.openforum.com
  • الگوی داشبورد بیدرنگ محتوای بزرگ، پورتنت

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • اپل برنامه های توسعه عمده ای در طراحی داخلی خود دارد تیم، عصر تبلیغات
  • مجری فیس بوک: ما تنها بر روی پلتفرم تلفن همراه بودن متمرکز شده است، VentureBeat
  • تویتر گفت که MoPub راه اندازی تبلیغات موبایلی را به دست آورد، TechCrunch
  • شرط‌بندی بزرگ Google در Kirkland، crosscut.com
  • لوگوی جدید و بهتر Google وجود دارد 14 سال در حال ساخت، www.fastcodesign.com
  • Groupon برنامه پلک زدن لحظه آخری سفر را دریافت می کند، www.businesswire.com
  • Livefyre استوریفای را خریداری می کند. داستان تازه شروع است.، blog.livefyre.com
  • تصویر مجدد ویدیو برای موبایل با صفحه یاهو، yahoo.tumblr.com
  • یاهو نیوز مگان لیبرمن را سردبیر جدید معرفی کرد. ، yahoonews.tumblr.com
  • لوگوی جدید یاهو بیشتر شبیه یک برند لوازم آرایشی است تا یک شرکت اینترنتی, qz.com

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تجارت الکترونیک

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *