اعلانیه

روز بازاریابی: 9 آگوست 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 9 آگوست 2013

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • TheFind: موبایل اکنون 35 درصد از ترافیک ما را تشکیل می دهد

    سایت خرید TheFind در حال تغییر موقعیت خود به عنوان یک ابزار خرید شخصی سازی شده و چند پلتفرمی است که بیش از دسترسی مصرف کنندگان به اطلاعات محصول و قیمت ها انجام می دهد. اکنون داشبوردی برای مدیریت تمام تراکنش های تجارت الکترونیک در یک مکان واحد است، صرف نظر از اینکه خریدها از طریق TheFind یا در سایت های دیگر انجام شده است. جستجوی خرید به چیزی شبیه به […]

    تبدیل شده است

  • آخرین هدف Scroogled مایکروسافت: تبلیغات “Gspam” Google که شبیه ایمیل هستند

    مایکروسافت امروز با جدیدترین تلاش در کمپین “Scroogled” در حال انجام خود، ضربه دیگری به گوگل زده است. این یکی؟ حمله ای دیگر به جیمیل یا همانطور که مایکروسافت امروز آن را “Gspam” می نامد. این اصطلاحی است که آنها برای تبلیغاتی استفاده می‌کنند که شبیه ایمیل‌هایی در جیمیل هستند (که آخرین باری که یادم می‌آید هنوز یک گوگل محدود بود […]

  • نظرسنجی جدید کاربران Google Glass پیشنهاد می کند برنامه YouTube به زودی ارائه شود

    آخرین نظرسنجی که برای صاحبان منتخب Google Glass ارسال شده است نشان می دهد که ممکن است به زودی یک برنامه رسمی YouTube ارائه شود. اگر چنین است، به سایر برنامه‌های رسمی Google برای Glass از جمله Google+، Gmail و Google Now می‌پیوندد. من یکی از کاوشگران شیشه هستم که این آخرین دعوت نظرسنجی را دریافت کرده ام. این تا حدودی شبیه به نظرسنجی […]

    است

  • در YouTube، تبلیغات خنده دار برای قاعدگی، کاندوم و دستمال مرطوب باسن که هرگز در تلویزیون پخش نمی شوند

    به استثنای چند مورد، خارج از Super Bowl، اکثر تبلیغات تلویزیونی که می بینم ریسک نمی کنند. این قابل درک است با هدف قرار دادن مخاطبان انبوه، تبلیغ‌کنندگان تا حد زیادی ایمن را انتخاب می‌کنند. اما یوتیوب زمین بازی است که در آن ریسک کردن ممکن است مخاطبان را جذب کند. تبلیغات تبدیل به محتوا می شود، حتی تبلیغاتی در مورد چیزهای غیر محتمل مانند زنان […]

  • وقتی صحبت از اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی می شود، قوانین موبایل

    هر فردی در این سیاره یک تلفن همراه دارد — یا حداقل اینطور به نظر می رسد. بنابراین، بر اساس مطالعه اخیر انجام شده توسط ShareThis، نباید تعجب آور باشد که وقتی صحبت از اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی می شود، افراد بیشتری از طریق دستگاه های تلفن همراه خود این کار را انجام می دهند تا رایانه هایشان. […]

  • ComScore Reports فروش خرده فروشی تجارت الکترونیک به 49.8 میلیارد دلار در سه ماهه دوم رسید

    طبق برآوردهای comScore برای سه ماهه دوم 2013، سه ماهه گذشته با 49.8 میلیارد دلار هزینه، شاهد رشد 16 درصدی در فروش تجارت الکترونیک خرده‌فروشی مبتنی بر دسکتاپ نسبت به سال گذشته بودیم. درآمدها نشان دهنده 15 فصل متوالی رشد مثبت سال به سال و یازده فصل متوالی رشد دو رقمی است. «افزایش رشد هزینه‌ها برای سه ماهه نه تنها منعکس‌کننده سهم بلندمدت […]

    است

  • عنوان

  • توییت‌های تبلیغ‌شده توییتر فروش آفلاین را تا 12 درصد برای برندهای CPG افزایش می‌دهد

    توییتر امروز اعلام کرد که یک ابزار تحلیلی راه اندازی کرده است که تأثیر توییت های تبلیغاتی و ارگانیک را بر فروش آفلاین CPG می سنجد. توییتر با استفاده از ابزار «تأثیر فروش آفلاین» که در همکاری با شرکت تجزیه و تحلیل داده Datalogix توسعه یافته است، فعالیت ارگانیک و پولی را برای 35 برند مختلف CPG در سایت اندازه‌گیری کرد که تعداد […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *