اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 8 ژانویه 2013

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Gurus, Mavens & Ninja Galore: فقط بازاریابان اجتماعی این روزها خود را چه می نامند؟

    یک پست اخیر از B.L. Ochman در Ad Age نگاهی به معنایی پشت عناوین شغلی افراد شاغل در رسانه های اجتماعی انداخت. با استفاده از FollowerWonk، اوچمن عناوین دقیق هر کسی را که در زمینه مرتبط با رسانه‌های اجتماعی کار می‌کردند، به دست آورد. نتایج کلی نشان داد که 181354 کاربر در توییتر با عبارت «اجتماعی […]

    بودند.

  • عنوان

  • Google’s Share Of Social Logins Gaining on Facebook (But Not on Mobile)

    فیس‌بوک همچنان پلتفرم غالب برای وب‌سایت‌هایی است که لاگین اجتماعی ارائه می‌دهند، اما Google در آخرین گزارش Janrain در حال افزایش است. این شرکت می‌گوید که سهم کلی فیس‌بوک از ورود به شبکه‌های اجتماعی در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۲ به ۴۹ درصد کاهش یافته است که از بالاترین رکورد خود یعنی ۵۴ درصد در سه‌ماهه سوم کاهش یافته است. گوگل […]

    بود

  • چرا مردم از سئو متنفرند

    به نظر می‌رسد هر چند ماه یک‌بار شخصی به بهینه‌سازی موتور جستجو حمله می‌کند. سئوکاران اغلب برای دفاع از حرفه خود به سرعت بالا می آیند. من خودم در گذشته این کار را زیاد انجام داده ام. اما رگباری از پیشنهادهای اخیر سئوی سرد در صندوق ورودی من حتی باعث شده از سئو متنفرم. البته من واقعا از سئو متنفر نیستم. این به این دلیل است که من […]

  • چگونه با هر کسی، هرجا، هر زمان طوفان فکری کنیم

    هیچ رویکرد یکسانی برای بازاریابی وجود ندارد. بنابراین، چرا طوفان فکری باید متفاوت باشد؟ یک استراتژی بازاریابی محتوا موثر نیاز به خلاقیت دارد. شما باید بتوانید «از میان بهم ریختگی ها را کنار بزنید» و از هر چیز دیگری که در اینترنت نیاز به توجه دارد جدا باشید. ایده هایی برای اینکه چگونه توجه مخاطبان خود را به بهترین نحو جلب کنید همیشه قرار نیست […]

    ارائه شود

  • دیگر مدیر صفحات شعبده‌بازی و تبلیغات فیس‌بوک وجود ندارد: تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌توانند مستقیماً در ابزار تبلیغاتی پست ایجاد کنند

    بر اساس aimClear یک ویژگی جدید فیس بوک که باعث صرفه جویی در زمان و سردرد تبلیغ کنندگان می شود، منتشر شده است. Merry Morud ویژگی جدیدی را کشف کرد که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد مستقیماً از داخل ابزار Ad Tool پستی را در پرواز ایجاد کنند. قبلاً تبلیغ‌کنندگان فقط می‌توانستند به پستی که در حال حاضر وجود داشت، ترافیک ارسال کنند. این یک خرس بود […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *