اعلانیه

روز بازاریابی: 8 مه 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 18 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 8 مه 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • برای موفقیت اجتماعی، در اوایل بعدازظهر در توییتر و فیس بوک پست کنید، عصرها در وبلاگ Tumblr

    بهترین زمان برای پست کردن در پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای اطمینان از اینکه محتوای شما بیشترین دیده شدن را دارد، چه زمانی است؟ سرویس کوتاه کردن URL Bitly اعداد جدیدی را کاهش داده است. موفقیت در توییتر و فیس بوک به معنای ارسال پست در اوایل بعدازظهر است، در حالی که Tumbr زندگی شبانه را دوست دارد. کمی به میزان کلیک‌هایی که پیوندها از طریق […]

    آن پست می‌شوند نگاه کرد

  • Google+‎ به Gmail حمله می‌کند: اعلان‌های Google+‎ جدید وارد صندوق ورودی می‌شوند

    امروز در وبلاگ رسمی Gmail یک ویژگی جدید اعلام شد، اعلان‌های +Google در Gmail. اساساً این تغییر تعاملات +Google را مستقیماً به صندوق ورودی کاربر می آورد. اگر کاربر ارسال اعلان‌های +Google را به صندوق ورودی خود انتخاب کند، می‌تواند پاسخ دهد، 1+ و موارد دیگر. در اینجا نمونه‌ای از پست Google آمده است که این تغییر را نشان می‌دهد، که […]

    آغاز می‌شود

  • فیس‌بوک و واشنگتن با ادعای ‘Likejacker’ توافق کردند

    Adscend Media، شرکتی که اوایل سال جاری به اجرای کمپین‌های “لایک جک کردن” در فیس‌بوک متهم شد، با فیس‌بوک و ایالت واشنگتن شکایت‌های جداگانه‌ای را حل و فصل کرده است. CNET گزارش می دهد که این شرکت روز دوشنبه با راب مک کنا، دادستان کل واشنگتن موافقت کرد. در آن توافق، Adscend Media موافقت کرد که ارسال هرزنامه به کاربران فیسبوک و […]

    را متوقف کند

  • MySpace هزینه های FTC مربوط به اشتراک گذاری داده های کاربر با تبلیغ کنندگان را تسویه می کند

    شبکه اجتماعی MySpace به کاربران گفت که اطلاعات شناسایی شخصی (PII) را به اشتراک نمی‌گذارد، اما پس از آن به تبلیغ‌کنندگان شناسه‌های دوستی فردی داد که می‌توان به راحتی با نمایه‌های کاربر و اطلاعاتی که به صورت عمومی در آنجا پست می‌شود مرتبط کرد. این آژانس می گوید که MySpace همچنین به اشتباه به کاربران گفته است که با بندر امن ایالات متحده و اتحادیه اروپا مطابقت دارد […]

  • فیس بوک مجموعه وبینار جدیدی را با هدف SMB ها راه اندازی کرد

    امروز فیس بوک مجموعه جدیدی از وبینارهای رایگان را برای کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​با دانش بازاریابی فیس بوک معرفی کرد. دو آهنگ جداگانه در کلاس درس فیس بوک ایجاد شده است که هر کدام برای مجموعه مهارت های متفاوتی هستند. آهنگ چهارشنبه 4 گام یک سری است و هر سه شنبه یک وبینار تازه کار برگزار می شود. برنامه ریزی برای وبینارهای چهارشنبه (همه وبینارها […]

  • بیشترین زمان صرف شده برای موبایل در برنامه ها: Google دارای بیشترین دسترسی است، فیس بوک دارای بالاترین تعامل

    ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل تلفن همراه Flurry قبلاً گزارش داده بود که مردم زمان زیادی را با برنامه‌های تلفن همراه می‌گذرانند، زمان بیشتری نسبت به مرورگر تلفن همراه و زمان بیشتری نسبت به رایانه شخصی. این ممکن است تا حدی غیرقابل قبول به نظر برسد، اما comScore با اولین گزارش “Mobile Metrix 2.0” خود، اعتبار بیشتری به یافته ها اضافه می کند. داده ها نشان می دهد […]

  • پر کردن شکاف دیجیتالی – از داده های مصرف کننده به تعامل با مصرف کننده

    رفتار مصرف‌کننده از زمان شروع اینترنت در جریان بوده است، اما شاید بیش از هر زمان دیگری، امروزه مصرف‌کنندگان سرعت را برای بازاریابان دیجیتال با تکامل سریع در نحوه خرید آنلاین، ارتباط با دوستان و تعامل با آنها تنظیم می‌کنند. محتوا و تبلیغات آنها در حالت سیال هستند و آزادانه بین […]

    جریان دارند

  • برنامه افزودنی Chrome “Do Share” امکان زمان‌بندی پست Google+‎ را می‌دهد

    یکی از بزرگترین مشکلاتی که بسیاری از کاربران با +Google دارند این است که یک پلت فرم باز نیست و یک API مفید ندارد (یک Hangouts API وجود دارد). در حالی که برخی از شرکت‌ها می‌توانستند با Google+‎ برای مدیریت شخص ثالث شریک شوند، فقدان API راه‌حل‌های سفارشی را برای توسعه‌دهندگان مشکل ساز می‌کند. با این حال، یک برنامه افزودنی Chrome جدید، […]

  • نوادا اتومبیل‌های رانندگی خودکار Google را تأیید می‌کند، صفحات «AU» را با نماد بی‌نهایت صادر می‌کند

    فراموشش کن، لاس وگاس استریپ. روی منطقه 51 حرکت کنید. شاید گشت و گذار در بزرگراه فرازمینی جدیدترین جاذبه توریستی نوادا باشد، خودروهای رانندگی خودکار Google با پلاک خودروهای خودران جدید. گوگل در تلاش است تا مجوز رسمی آزمایش خودروهای خودران خود را در چندین ایالت آمریکا دریافت کند. آنها در کالیفرنیا عمل کرده اند، جایی که تاکنون […]

    انجام داده اند

  • گزارش: استفاده از برنامه Facebook Social Reader در حال کاهش است

    سپتامبر گذشته، WaPo Labs (بخشی از شرکت واشنگتن پست)، برنامه خواننده اجتماعی واشنگتن پست را راه اندازی کرد تا خواندن و اشتراک گذاری اخبار را فوری کند. امروز، به نظر می رسد که این برنامه بخشی از قدرت خود را از دست می دهد. خواننده اجتماعی بسیاری از کاربران را ناراحت کرده است زیرا برخی از مردم این واقعیت را دوست ندارند که دیگران بتوانند آنچه را […]

    ببینند

  • Oracle در برابر تصمیم تقسیم Google: هیئت منصفه نقض حق نسخه‌برداری را می‌یابد اما در «استفاده منصفانه» بن بست می‌یابد

    طبق گزارش‌های منتشر شده، هیئت منصفه فدرال اوایل امروز نتایج متفاوتی را در Oracle v. Google ارائه کرد. هیئت منصفه دریافت که گوگل در واقع حق نسخه‌برداری جاوا Oracle را (به دلیل کسب Sun Microsystems) در استفاده از برخی کدهای جاوا در اندروید و APIهای مرتبط نقض کرده است. با این حال، در مورد اینکه آیا […]

    به بن بست رسید

  • اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *